Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka Dlaczego wyginęły dinozaury?

Dlaczego wyginęły dinozaury?

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 223
  • ISBN: 978-83-7701-625-1
  • Wydanie: I, 2012
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

19,90 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: książka
  • Liczba str.: 224
  • ISBN: 978-83-7701-629-9
  • Wydanie: I, 2012
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: 2-3 dni

26,18 zł

było 34,90 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: audiobook w MP3
  • Lektor: Robert Grabka
  • Czas: 344 minuty min.
  • ISBN: 978-83-7701-633-6
  • Wydanie: I, 2012
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

19,90 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: audiobook CD
  • Lektor: Robert Grabka
  • Czas: 344 minuty min.
  • ISBN: 978-83-7701-634-3
  • Wydanie: I, 2012
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: 2-3 dni

22,43 zł

było 29,90 zł

Kup teraz

 

Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".

Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?

Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.

Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?

  1. [...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.

    I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...].

    fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"
    Dariusza Nosorowskiego
     

Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem?

Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.

"Dlaczego wyginęły dinozaury’ autorstwa Dariusza Nosorowskiego dotyczy stricte współczesnej sprzedaży, która zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat. Nosorowski pisze o odpowiednim podejściu do klienta, technikach sprzedaży, obsłudze posprzedażowej, jak również o rozwoju i coachingu handlowca. Nie jest to jedynie wykładnia teorii sprzedaży, raczej pewnego rodzaju przypowieść o współczesnej sprzedaży.
 
Autor holistycznie ujął ten temat, dzięki czemu otrzymaliśmy lekko napisany podręcznik wyjaśniający skrupulatnie poszczególne elementy, które decydują o tym, czy handlowiec sprzeda, czy też proces sprzedaży zakończy się fiaskiem.
 
Książka jest systematyczna, co jest niewątpliwie jej dużym atutem. Autor dokładnie tłumaczy i prezentuje swój punkt widzenia odnośnie nastawienia handlowca, przechodząc przez teorię sprzedaży, wyjaśnia, na czym polega sam proces sprzedaży, od czego on zależy, jak się go podjąć. Ciekawym rozdziałem jest część poświęcona rozmowom telefonicznym, z którymi większość handlowców ma problem, a także spotkaniom sprzedażowym oraz obsłudze posprzedażowej. Na każde z tych zagadnień Dariusz Nosorowski stara się poświęcić część swojej ksiązki, by w sposób możliwie przystępny zaprezentować, jakie najczęściej błędy są czynione i jak można ich uniknąć lub jak można zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie.
 
"Dlaczego wyginęły dinozaury" to książka polecana wszystkim handlowcom. Pomoże ona na pewno usystematyzować wiedzę, a także przyniesie wiele nowych informacji. Sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się zdecydowanie, aby sprzedawać dzisiaj, trzeba to zauważyć, a autor tej książki unaocznia nam to w bardzo dobry sposób [...]recenzja, która ukazała się na stronie: http://www.menedzersprzedazy.pl/a/recenzja-ksiazki-dlaczego-wyginely-dinozaury/710.html

Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo?
Czego dowiesz się z tej książki?

To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.

O autorze, Dariuszu NosorowskimDariusz Nosorowski – prawnik z tytułem MBA, absolwent Dariusz Nosorowski

SGH i dyrektor sieci sprzedaży współpracujący z jednym z operatorów telefonii komórkowej, posiadający dwunastoletnie doświadczenie w handlu. Handlowanie poznał od podszewki, przechodząc wszystkie szczeble – od przedstawiciela, poprzez specjalistę ds. kluczowych klientów, aż po stanowiska dyrektorskie. Nadzorował pracę handlowców, tworzył i zarządzał bazami kluczowych klientów. Wprowadzał innowacyjne rozwiązania prowadzące do sukcesu.

Teraz dzieli się z Czytelnikiem swoją wiedzą

i doświadczeniem.

Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?

Cieszę się, że powstała książka o sprzedaży napisana przez praktyka. Ucząca nie tylko tego w jaki sposób skutecznie sprzedać produkt używając narzędzi, ale przede wszystkim jak pracować nad sobą w procesie sprzedaży. Oparta na wartościach i etyce. To książka, która nadaje sprzedaży ludzki wymiar. Zdradza tajemnice działania ludzkiej natury, która odpowiada za decyzję o sprzedaży. Wskazuje praktyczne przykłady do zastosowania i zawiera cenne ćwiczenia. Z pewnością może stanowić doskonałą inspirację zarówno dla sprzedawców pracujących w korporacjach, jak i dla tych, którzy są przedstawicielami swoich własnych biznesów".Kamila Rowińska, Life&Business Coach,                                                                                                 www.RowinskaBusinessCoaching.com

Patroni medialni publikacji:

 

Menedżer_sprzedaży

drsprzedaz.pl
Książka "Dlaczego wyginęły dinozaury, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży, aby nie podzielić ich losu", stanowi swego rodzaju „ścieżkę rozwoju” sprzedawcy. Kompleksowo ujmuje tematykę sprzedaży, odpowiada na pytanie: jak handlować etycznie, naturalnie, pozostając w zgodzie ze sobą. Dzięki niej staniesz się sprzedawcą z klasą, działającym długofalowo, uczciwie, etycznie. Bowiem...

podstawą sukcesu i skuteczności jest sprzedaż zgodnie z własnymi wartościami, a nie nastawiona na szybki (ale najczęściej krótkotrwały) wynik

Obojętnie jaką masz osobowość – możesz w handlu odnieść sukces. Jeśli zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, będziesz mógł wytyczyć sobie ścieżkę kariery – od zwykłego sprzedawcy po osobę zarządzającą grupą sprzedawców.

 

Dostępna także specjalna wersja dźwiękowa

AUDIOBOOK

Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana
w formacie MP3. Dzięki temu wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz MP3 i od razu:
  • możesz słuchać książki, gdziekolwiek jesteś;Dlaczego wyginęły dinozaury?
  • nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchać, ćwiczyć na siłowni i słuchać...;
  • dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie;
  • jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedzę dzięki audiobookowi.
Wersję audiobook możesz zamówić, wybierając odpowiednią opcję podczas dodawania publikacji do koszyka na dole strony.

Posłuchaj darmowego fragmentu:


 

Chcąc łączyć swoje wartości ze skutecznością lub etykę z wysokimi standardami, nie jesteś skazany na porażkę. Wręcz przeciwnie - właśnie dzięki temu sprzedaż XXI wieku może należeć do Ciebie! Bo przecież:

Dlaczego wyginęły dinozaury?

 Zostań skutecznym i etycznym sprzedawcą już teraz!

Wersja drukowana dostępna jest już w dniu premiery - uznaliśmy, że na tak wartościową publikację nie możesz czekać :-)

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Książka bardzo dobrze napisana, czyta się niemal jak powieść. Zawiera zarówno wiele przydatnych wskazówek dla początkujących sprzedawców, jak i perełki dla 'weteranów'. Mocno stawia na wartości, zawiera cytaty z Biblii - dla mnie na plus. A efekty? No cóż, plany zrobione :) Polecam

Beata, Sprzedawca

Polecam, audiobook zawiera wiele wartościowych porad

Anna S., Właściciel firmy

Bardzo dobra książka, wpisująca się w nurt "sprzedaży XXI wieku" - sprzedaży opartej o wartości etyczne, poszanowanie klienta i traktowanie go jako osoby, a nie chodzącego portfela, który skrywa pieniądze, do których należy się dorwać za wszelką cenę. Polecam wszystkim, którzy traktują sprzedaż jako poważne zajęcie na wiele lat, a nie chwilową przygodę, która ma zapełnić aktualnie pustą kieszeń.

Mariusz Mioduszeski, sprzedawca

"Dlaczego wyginęły dinozaury" intrygujący audiobook, lekko się go słucha i daje do myslenia.

Asia, pracownik

Książka w wyczerpujący sposób porusza szereg zagadnień dotyczących sprzedaży. Praktyczne wskazówki Autora mogą pomóc wszystkim osobom trudniącym się sprzedażą poprawić swoje wyniki, a co ważniejsze - poprawić jakość usług świadczonych klientom.

Anna Urbaniak, student

Bardzo przyjemnie napisana książka, którą szybko się czyta. Jasno sformułowane treści. Część twierdzeń nowych, pokazanych z punktu widzenia autora, a część, jak to często bywa, zawarta w innych publikacjach. Książka godna polecenia.

Patryk, Manager

Podobnie jak "Odrodzenie Feniksa", przeczytałam sama, potem podarowałam pracownikowi. Podstawowa lektura dla osób, które chcą być szczęśliwe, żyć w zgodzie z sobą i światem, rozumieć siebie, odnaleźć swoje cele, zyskać wiarę i pewność w swoje możliwości. Bardzo dobra książka!

Edyta Marszałek, Właściciel firmy

Książka daje wartościowe porady handlu, jak i obcowania z klientami innymi ludźmi, którzy w tym biznesie są najważniejsi :)

Radosław, Mortifer

Na co czekasz?

Kup teraz