Oto najbardziej znane i cenione książki o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jakie kiedykolwiek zostały napisane. Zawierają całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.
Co takiego zawierają te książki, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?
Scientific Advertising to 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera ujawniają kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad, jakie opisał w swojej pierwszej książce.
Każdy produkt można dobrze wypromować. I dzięki temu zwiększyć zyski i popularność firmy.
Konkretne i sprawdzone przez Claude'a Hopkinsa zasady, dzięki którym stał się on legendą reklamy, mogą wywrócić Twoje spojrzenie na Twoje produkty o 180 stopni. 21 legendarnych zasad Claude'a Hopkinsa, guru reklamy, dzięki którym możesz sprzedać wszystko.