Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

Zwycięska przewaga w biznesie

Okładka książka, ebook Zwycięska przewaga w biznesie

Zwycięska przewaga w biznesie

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Ocena:
    (4.67)
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 150
  • ISBN: 978-83-7701-231-49788377012314
  • Wydanie: I, 2011
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

29,90 zł

Kup teraz

Ważne i kluczowe pytanie w biznesie:
Jak pozyskać najlepszych Klientów, sprawiać, aby
kupowali, wracali i polecali Twoją firmę innym?

Jeżeli prowadzisz własny biznes, zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak wielka w dzisiejszych czasach jest konkurencja na rynku. To właśnie ona sprawia, że umiejętność pozyskiwania klienta, a później jego odpowiednia obsługa, jest często tym, co pozwala odnieść sukces lub też jest przyczyną spektakularnej porażki.

Dlaczego? Ponieważ badania jednoznacznie wykazują, że zadowolony klient opowie o swoim zadowoleniu z transakcji średnio trzem osobom, natomiast klient niezadowolony o swoim niezadowoleniu opowie co najmniej ośmiu osobom!

Jeśli działasz w biznesie, to na pewno zdajesz sobie z tego sprawę. Na pewno wiesz, że umiejętna obsługa klienta przed i po zakupie produktu to nie tylko coś, co może rozwinąć skrzydła Twojej firmie, ale konieczność, która może zadecydować, czy ta firma będzie wciąż istniała za rok, dwa albo dziesięć lat. Pytanie tylko, czy Ty WIESZ, jak osiągnąć taki efekt, który da Ci przewagę w biznesie?

Zwycięska przewaga w biznesie

Wiadomo, że kluczem do powodzenia biznesu jest klient. BRAK KLIENTÓW oznacza BRAK DOCHODU. Od Twoich umiejętności zdobywania klientów, przekonywania ich do zakupu oraz utrzymywania ich przy sobie zależy powodzenie biznesu. Dzięki publikacji, której opis właśnie czytasz, nauczysz się skutecznych metod pozyskiwania klienta. Każda z nich jest gotowa do wprowadzenia od zaraz.

Wiadomo również, że najtrudniejsza i najbardziej kosztowna jest pierwsza sprzedaż. To ona wymaga reklamy, promocji, bonusów, czasem dużych, to ona również zabiera nam najwięcej czasu oraz sprawia najwięcej trudności. Ważne jest, aby podejmować działania, które przynoszą efekty. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... jak mogę zdobyć nowych klientów i osiągnąć przewagę w biznesie?, jesteś w odpowiednim miejscu. Cóż takiego bowiem znajdziesz w tej książce? Otóż nauczysz się m.in.:

Dla kogo tak naprawdę jest ta książka?

Jeśli już czujesz, że to jest publikacja dla Ciebie i pomoże Ci ona uzyskać lepsze efekty w sprzedaży i rozwoju biznesu, to kliknij tutaj i wybierz wersję, która Cię interesuje. Zachęcamy jednak do przeczytania zamieszczonych poniżej fragmentów publikacji oraz opinii na jej temat przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Fragment rozdziału: Skuteczne metody pozyskiwania klientów

W rozdziale tym poznasz skuteczne metody pozyskiwania nowych klientów. Ważne jest tu słowo „nowych”. Trzeba pamiętać, że pierwsza sprzedaż jest najbardziej kosztowna. Wymaga ona od nas największego wysiłku. Pierwsza sprzedaż wymaga reklamy, czasem szerokiej, rabatów, gratisów, dodatkowych premii i zachęt. Dzieje się tak, ponieważ potencjalny klient ma w sobie obawy przed kupnem od nas. Nie wie on, czy „obietnice”, które mu składamy przy zachwalaniu naszego produktu, są prawdziwe. Dodatkowo z każdej strony jest zalewany przekazami handlowymi innych firm, które mówią jedno: "Kup to!". Nic więc dziwnego, że potencjalny klient wytworzył w sobie szereg strategii obronnych przed zakupem. Jest do tego wręcz zmuszony, ponieważ nie przetrwałby w obecnym świecie bez wytworzenia w sobie tego rodzaju strategii. Naszym zadaniem jest przebić się przez pancerz ochronny klienta i skłonić go do pierwszego zakupu, a następnie zrobić wszystko, aby był na tyle zadowolony z naszych usług, by skorzystać z nich ponownie. Żadna bowiem firma nie przetrwa bez ponownej sprzedaży. Jest kilka sposobów na zmniejszenie oporów klienta przed zakupem. Najskuteczniejszym z nich jest...

Fragment rozdziału: Kreatywna sprzedaż

Natomiast jeśli mamy do czynienia z rozmową wychodzącą, schemat postępowania jest ten sam. Naszym głównym zadaniem jest wywołanie w rozmówcy chęci poprawienia wyników, pokazując mu główną korzyść, jaką mamy do zaoferowania. Rozmowy wychodzące są nieco trudniejsze od przychodzących za sprawą obiekcji zgłaszanych przez osobę rozmawiającą. Często słyszymy: "Niech Pan mi coś więcej o tym opowie, jaka jest cena" itd. Podanie zbyt wielu szczegółów niszczy sprzedaż, nim dojdzie do pierwszego spotkania. Odbij pytania rozmówcy, mówiąc:

- Naprawdę chciałbym Panu odpowiedzieć na wszystkie pytania, jednak mam Panu coś bardzo ważnego do pokazania. - Stwierdzenie: "Mam Panu coś bardzo ważnego do pokazania" wzbudzi w rozmówcy zainteresowanie. Będzie on chciał sprawdzić, cóż to takiego. Możesz następnie dodać: "Potrzebuję pięciu minut Pana czasu, aby pokazać, co mam do zaoferowania, a Pan to oceni".

Stwierdzenie: "A Pan to oceni" spowoduje rozluźnienie Twojego rozmówcy. Jest to swojego rodzaju propozycja mówiąca: "Nie będę Panu próbował niczego sprzedawać, ale w zamian proszę o pięć minut Pana czasu, abym mógł pokazać Panu, co mam do zaoferowania". W oczach rozmówcy jest to uczciwa propozycja. Wypowiedzenie tych słów w połączeniu z właściwym zainteresowaniem klienta w początkowych chwilach rozmowy jest gwarancją zwiększenia liczby umawianych spotkań handlowych.

Duże korporacje o TYM wiedzą i wykorzystują to... dlatego są DUŻE

"W momencie powstawania globalnego rynku komputerów osobistych głównymi graczami na nim były dwie firmy: Microsoft oraz IBM. Microsoft miał lepszej jakości sprzęt po niższych cenach. W tej sytuacji IBM wydawał się skazany na przegraną. Do takiej sytuacji jednak nigdy nie doszło. Zarząd IBM zdał sobie sprawę, że nie wygra z Microsoftem, konkurując za pomocą ceny czy jakości. Skupił się więc na wykorzystaniu słabego punktu Microsoftu, jakim była obsługa posprzedażowa klienta.

W chwili gdy dochodziło do usterki sprzętu w jakiejś firmie, IBM natychmiast wysyłał do niej zespoły ekspertów, którzy w sposób błyskawiczny ją usuwali, przywracając sprawność systemu. Położono na to ogromny nacisk. Klient miał mieć pewność, że kupując sprzęt IBM, będzie miał gwarancję płynności pracy. Strategia ta okazała się niezwykle skuteczna. IBM zasłynął na całym świecie jako firma, która może nie oferuje najniższych cen i najlepszego sprzętu, ale ma za to rewelacyjną obsługę klienta. Banki oraz inne wielkie instytucje bardzo doceniły ten aspekt przewagi konkurencyjnej IBM".
- fragment z książki "Zwycięska przewaga w biznesie"

Jesteś zwykłą krową, a może fioletową?
Śmieszne pytanie, ale od tego mogą zależeć Twoje zyski

W dzisiejszych czasach KAŻDA firma oferuje dobry albo nawet bardzo dobry produkt. Zastanów się przez chwilę nad tym, jaki produkt oferują np. linie lotnicze? DOBRY! Dlaczego? Ponieważ oferują dokładnie to, czego oczekujemy. „Kiepskie” linie lotnicze, które mają np. problem z dotarciem do punktu docelowego bądź obsługują klienta w sposób naganny, już dawno zniknęły z rynku.

Problem w tym, że jeżeli każda firma oferuje podobny jakościowy produkt, to jest niczym innym jak krową, których na pastwisku jest wiele i niczym się nie wyróżniają.

Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę szybko i skutecznie, to musisz stać się „fioletową krową”, czyli musisz zacząć oferować coś wyjątkowego, dzięki czemu Twój klient zapamięta Cię i wróci po więcej.

FranzJak mówi Frans Joziasse, jeden z najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania designem, wybitny praktyk, który w swojej pracy z największymi firmami korzysta zarówno z doskonałego wykształcenia, jak i doświadczenia: Już od dawna wiele firm oferuje swe produkty w połączeniu z usługami. Na przykład linie lotnicze mogą dysponować najlepszymi samolotami, ale większy wpływ na ocenę jakości podróżowania ma standard obsługi pasażerów na pokładzie.
- źródło: 
http://redesignmag.pl/artykuly/dobry-produkt-juz-nie-wystarcza/ 

Chcesz się dowiedzieć, jak kompleksowo zadbać o klienta,
robiąc diametralną różnicę między Tobą a Twoją konkurencją?

Publikacja "Zwycięska przewaga w biznesie" to kompendium wiedzy o tym, jak budować relacje z klientem przed oraz po zakupie Twojego produktu w taki sposób, aby w świadomości klienta diametralnie odróżnić Twoją firmę od konkurencji do tego stopnia, by nie tylko opowiadał o Tobie swoim znajomym, ale także jeszcze przez długie lata wracał do Ciebie.

To właśnie z niej dowiesz się m.in.:

Przeczytałam Pańską książkę jednym tchem. Wspaniale połączył Pan część teoretyczną z przekazem praktycznym.  Doskonałe, czytelne porównania i zdjęcia przemawiają do każdego czytelnika. Treści zawarte w tej książce trafiają jeszcze bardziej, bo bije od nich praktyczne doświadczenie i od razu widać, że wie Pan, o czym Pan pisze.

Pańska książka wprowadziła powiew świeżości do mojej praktyki zawodowej, niektóre rzeczy na pewno wykorzystam. Dużą część swojej pracy poświęcił Pan wykorzystaniu internetu do reklamy swojego biznesu i zwiększenia swoich przychodów. Cieszę się, że w swojej książce poświęcił Pan miejsce "sklepom stacjonarnym", tzn. przekazał, co robić, aby zwiększyć sprzedaż i w jaki sposób wywierać wpływ na ludzi. - Gracjana Ogrodnik, VitaMed

Czy posiadasz odpowiednie informacje? 

Żyjemy w czasach, w których o sukcesie człowieka decyduje informacja. Osoby nieposiadające właściwych informacji zostaną wyprzedzone przez tych, którzy te informacje mają. To nieuniknione. Ciągły rozwój to nie atut, to konieczność. Eksperci twierdzą: "Jeżeli szybkość zmian poza Twoją organizacją lub poza Tobą jest większa od szybkości zmian wewnątrz Twojej organizacji lub Ciebie, to jesteś zagrożony". Kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej jest umiejętność uczenia się i wykorzystywania nowych informacji szybciej niż inni.

„Zwycięska przewaga w biznesie” to swoisty niezbędnik dla każdego, kto prowadzi własny biznes i chce, aby rozwijał się on w tempie błyskawicznym. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji diametralnie odróżnisz swoją firmę od konkurencji, sprawiając, że to Twój klient będzie długo po przeprowadzeniu z Tobą transakcji opowiadał o Tobie swoim znajomym, przyprowadzając tym samym nowych klientów. 

 Jeśli chcesz posiąść umiejętności pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży, ta książka jest do tego kluczem!

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Minimum wodolejstwa - konkretnie napisane.

Filip Franczak, właściciel firmy

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka Zwycięska przewaga w biznesie