Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?
Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?
Popatrz uważnie na powyższe zdjęcie.
Jak myślisz, ile więcej zarobiłby sprzedawca, który w taki sposób potrafiłby podejrzeć myśli klienta?
Wiesz, kiedy mówię "podejrzeć myśli", to nie chodzi mi o zgadywanie, lecz coś w rodzaju “spojrzenia Supermana”. Pamiętasz, jak ten superbohater prześwietlał swoim wzrokiem, co tylko chciał?
Nieważne, co stało mu na drodze - zawsze potrafił przejrzeć wszystko na wylot. Dzięki temu mógł zaradzić każdemu, nawet najbardziej ukrytemu problemowi.
A teraz Ty w podobny sposób możesz ratować swoją sprzedaż.
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.
Przypomnij sobie taką sytuację: stoisz przed klientem, masz dla niego idealny produkt, wiesz, że to dobra oferta, a cena nie jest zbyt wysoka, a jednak na koniec słyszysz:
...i nigdy więcej go nie widzisz.
Nie masz pojęcia, co dzieje się w tej chwili w głowie klienta, ale czujesz, że jesteś tak blisko, że wystarczy słowo lub dwa, by przestał się opierać, ale... NIE MASZ POMYSŁU, co powiedzieć, by go ostatecznie przekonać.
Gdybyś w takim momencie WIEDZIAŁ, co go powstrzymuje przed zakupem, to doprowadziłbyś do sprzedaży nawet jednym, dopasowanym do myśli klienta, zdaniem.
Gdybyś tylko wiedział, co klient sobie myśli...
Do tej pory skuteczna sprzedaż w dużej mierze opierała się na uważnej obserwacji zachowań klienta. Wypowiadałeś kilka zdań i obserwowałeś jego reakcje. Jak dobrze trafiłeś, to pojawiały się emocjonalne reakcje i mogłeś to wykorzystać w procesie przekonywania. W przeciwnym wypadku musiałeś próbować czegoś innego.
Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.
Dlaczego zadziwiające?
Bo okazuje się, że...
Tak, dobrze czytasz - GRY. Ale nie takiej spokojnej jak szachy, lecz bardziej podobnej do gry w karty, bo nie wiesz, czym zagra w następnej kolejce.
Znajomość reguł gry to jedno, ale przewidywanie jego następnego ruchu to loteria, chyba że... GRASZ ZNACZONYMI KARTAMI.
To chyba najlepsze porównanie, jakie oddaje dynamikę działań i reakcji klienta w czasie zakupów.
A to oznacza, że już nie musisz działać po omacku. Gdy znasz reguły zachowań klientów, a dodatkowo masz niesprawiedliwą przewagę (“znaczone karty”), to jesteś w stanie łatwiej i szybciej wpłynąć na takie osoby, by skorzystały z Twojej wyjątkowej oferty.
“Poznanie człowieka to klucz do udanego kontaktu z nim i całego procesu sprzedaży. Jeżeli będziemy znali podstawowe motywy, potrzeby, jakie kierują naszymi klientami, wtedy będziemy mogli im sprzedać niemal każdą rzecz. Należy tu podkreślić, iż zawsze gdzieś w naszych decyzjach jest choćby element psychologii. Nie można się od niej uwolnić, tak jak nie można wypraszać z domu nieustannie natrętnego sąsiada. Jeśli poznamy zasady funkcjonowania umysłu, będziemy wiedzieć, jak po kolei zachowuje się nasz klient od momentu wejścia do sklepu aż po wyjście z zamówionym towarem. Bez psychologii techniki marketingowe nie istniałyby. Nie istniałaby też sama wiedza o ekonomii czy innych naukach związanych z wydawaniem pieniędzy. Wszystko zaczyna się i kończy w naszym mózgu.„Cytat z książki "Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży"
Co więc powiesz na takie czary-mary:
Pewnie zastanawiasz się teraz, czy to jest naprawdę możliwe? Chciałbyś poznać reguły zachowań klientów i wypróbować tę wiedzę w praktyce, ale boisz się, że ta książka to "ściema"?
No to popatrz, czego możesz się spodziewać po tym praktycznym poradniku. Książka składa się z trzech części:
Część I - Sprzedaż to gra
Autor książki odkryje przed Tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier
i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.
Część II - Mózg sprzedaje, mózg kupuje
Przed Tobą sześć mocnych rozdziałów, które opisują:
Część III - Poznaj swojego klienta
Jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów
w Twojej branży?
W momencie zakupu książki Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży dodatkowo otrzymasz w prezencie poradnik w wersji elektronicznej (pdf):
Dzień z życia handlowca
Jego autor, Paweł Nalewajk, z humorem, w sposób lekki i przyjemny przekazuje swoje doświadczenia w przekonywaniu najtrudniejszych klientów.
Co znajdziesz w tym dodatkowym poradniku?
Na podstawie tego, co Ci właśnie pokazałem, możesz sobie wyrobić tylko ogólny i powierzchowny pogląd na to, jak książka może pomóc Ci ulepszyć swój sposób sprzedaży. Jeżeli chcesz naprawdę poznać i wykorzystać tę wiedzę - nie ma innego wyjścia, musisz publikację kupić i przeczytać.
Dobra wiadomość jest taka, że w ciągu pierwszych pięciu dni od premiery książka jest tańsza o pięć złotych. No i oczywiście masz dożywotnią gwarancję zwrotu tej publikacji, gdyby jakimś cudem nie spełniła Twoich oczekiwań.
Posłuchaj darmowego fragmentu:
lub jeśli chcesz posłuchać dłuższego fragmentu, kliknij tutaj aby pobrać mp3.
To jak będzie, chcesz wiedzieć co myślą Twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...?
Zobacz, co o naszych produktach mówią inni
Polecam, audiobook zawiera wiele wartościowych porad
Anna S., Właściciel firmy
To dzieło godne mistrzowskich lotów, dla osób które dopiero zaczynają swoją pracę jako agent ubezpieczeniowy, tylko tym osobom polecam tę książkę. Ale jeśli jesteś już zaprawiony w boju, po prostu pracuj.
Krzysztof, doradca finansowy firmy Phinance
Dobra pozycja dla wszystkich, którzy mają do czynienia z email marketingiem. Książka pomaga usystematyzować wiedzę.
Maciek Gorzkowski, właściciel firmy
Rewelacyjna książka, polecam
Piotr, inżynier
To pozycja mogąca pomóc osobom prowadzącym sklepy. Podaje podstawy marketingu sklepowego, na co zwrócić uwagę by trafić do klientów ostatecznych. Dla mnie, gdy sprzedaję B2B i jeżdżę z handlowcami, z tej pozycji nie byłem w stanie nic dla siebie znaleźć. Szczerze mówiąc, po opisie i tytule oczekiwałem znacznie więcej. Tak jak pisałem na początku, ta pozycja może być dobra dla osób prowadzących sklepy, jeśli chcą poznać podstawy marketingu sklepowego i później rozwijać się w tym kierunku.
Piotr, Przedstawiciel Handlowy B2B -wewnętrzny Trener sprzedaży
Nic dodać ..nic ująć.....Wygraj klienta:-)))
Dorota, kierownik
Kolejny zadowolony klient:)
Wojtas, początkujący przedsiębiorca
Bardzo ciekawa publikacja, serdecznie polecam
Darek, właściciel firmy
Kupuję wszystkie pozycje ZM. Ta jest niestety bardzo słaba :(
Rafał Sławiński, RS
Polecam wszystkim chcącym dorobić na etacie.
Piotr Pogodziński, Darmowa Czytelnia- http://ciekawebooki.za.pl