Wybierz wersję:
0,00 zł
“Żywot handlowca to codzienne próby dotarcia do rozsądku klientów i sprzedania produktu, który w założeniu będzie im potrzebny. Należy dodać, iż sprytni handlowcy potrafią stworzyć tak dużą presję konieczności posiadania określonego produktu, że klient nie jest w stanie oprzeć się pokusie zakupu.„fragment z książki "Dzień z życia handlowca"
Paweł Nalewajk, autor "Dnia z życia handlowca", z humorem, w sposób lekki i przyjemny, przekazuje swoje doświadczenia w przekonywaniu najtrudniejszych klientów:
“Ebook ten oparty jest na moich prywatnych doświadczeniach związanych ze sprzedażą stron, sklepów i usług internetowych oraz pozyskiwaniem klientów. Przy tworzeniu tego poradnika trzymałem się zasady, iż z humorem i prawdziwym przedstawieniem sytuacji, z którymi się spotkałem w życiu zawodowym, będę w stanie w sposób lekki i przyjemny przekazać zdobyte doświadczenie, a także zmotywować osoby pracujące na co dzień z klientami.
Inspiracją do napisania tego ebooka stało się samo życie i często groteskowe dialogi oraz sytuacje, które miały miejsce w trakcie udanych i nieudanych prób sprzedaży stron i usług internetowych oraz wielu transakcji handlowych. Mam nadzieję, że dzięki niemu dowiesz się, jak — w trakcie przedstawiania ofert handlowych — można z wyczuciem i pogodnym podejściem rozładować wiele sytuacji, zarówno tych, w których masz ochotę powiedzieć kilka nieprzyjemnych słów, jak i tych, kiedy masz ochotę śmiać się do łez.„fragment z książki "Dzień z życia handlowca"
Zobacz, co o naszych produktach mówią inni
Wiele cennych rad. Polecam
Damian, Właściciel firmy
Oceniam tą pozycję jako przeciętną.
Wojtek, właściciel
Bardzo ciekawa, praktyczna pozycja opisująca na konkretnych przykładach klientów i różne warianty prowadzenia rozmów. Cel - sukces handlowy. Droga - wyboista i różna :)
Asia, poszukująca wiedzy
Dobrze się czytało, dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy o handlowaniu. Teraz mi się raczej mało przydadzą :) ale w przyszłości na pewno
Eryk Łukasik, gimnazjalista
Ciekawa pozycja. Pokazująca, że klient to tez człowiek. ;) Polecam
Rafał, doradca
Wszystko czytelne bardzo dobre rady.
Grzegorz Skrzynecki, handlowiec
Temat dla mnie świeży, więc czytało mi się bardzo dobrze. Myślę, że z czystym sumieniem pozycję mogę polecić każdemu, kto myśli o e-biznesie.
Mateusz, student
Bardzo interesująca i rozwijająca książka o biznesie. Świetna nawet dla żółtodziobów i amatorów. Polecam wszystkim którzy myślą, by założyć własny biznes czy już go prowadzą. Pozdrawiam
Emil, Uczeń
Tę dwudziestokilkustronicową publikację pochłonąłem od razu, z czystej ciekawości. Jestem pod wrażeniem, kto by pomyślał, że po przeczytaniu tylu książek z samorozwoju znajdę coś nowego w tak krótkim artykule :) POLECAM!
Adam Kuczyński, student