Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka Od pomysłu do sukcesu

Od pomysłu do sukcesu

Wybierz wersję:

24,90 zł

Kup teraz

 

Czego pragniesz najbardziej?

Ludzie, którzy wiedzą, czego pragną, zazwyczaj to osiągają. Czego Ty pragniesz najbardziej? Myślisz, myślisz, działasz, myślisz i CZEGOŚ chcesz. To magiczne “coś” może być związane z Twoimi planami zawodowymi. A może ze znalezieniem tej jedynej, wielkiej miłości i ze stworzeniem domowego ogniska? A może bardziej pragniesz czegoś zupełnie innego? Nieważne, czego pragniesz najbardziej - jedno jest pewne - potrzebujesz sukcesu w tym, na czym Ci najbardziej zależy.

Może już określiłeś, co to jest, czego pragniesz najmocniej na świecie. A może jeszcze się zastanawiasz. I tutaj pojawił się, pojawia lub pojawi się ON!

Kim jest tajemniczy ON? ON daje energię i motywację do działania. ON jest jak rakieta, dzięki której poszybujesz w niebo w okamgnieniu. ON może sprawić, że będziesz mieć to, czego pragniesz! ON jednak nie jest samowystarczalny! O NIE! ON daje wiele, jednak sam również wymaga pielęgnacji, opieki i  codzienniej troski. To jednak Ci się opłaca! Bo dzięki tym wszystkim staraniom ON Ci się odwdzięcza -  i to stokrotnie!

Zobacz:

Możesz już go mieć, możesz też go stworzyć. Chyba ........ jest więcej niż ludzi na ziemi. Bardzo ważne jest to, aby Twój ........ pasował do Ciebie, do Twoich umiejętności, do tego, co chcesz robić i do tego, w jaki sposób chcesz wzrastać i osiągać to, co sobie założyłeś w swoim życiu.

........ ma pasować do środowiska, w którym będziesz działać, czyli na Antarktydzie nie będziesz sprzedawał lodów, a tym bardziej kożuchów na równiku. Chociaż ostatnio pogoda płata różne dziwne figle… ........  dobrze osadzony w realiach to taki, na który jest zapotrzebowanie.

Ty też powinieneś go wewnętrznie czuć i wiedzieć, o co chodzi z tym ........ i z jego realizacją.


Teraz moje pytanie wyda Ci się zapewne naiwne: kim jest tajemniczy ON? A raczej powinnam zapytać: czy już GO masz, czy już GO szukasz? Gdzie jest i jaki jest Twój POMYSŁ, bo oczywiście właśnie o niego chodzi?

Dlaczego tak go wychwalam?

Bo pomysł to taka iskra. Na przykład wpadłam na pomysł, żeby wykropkować tekst - może uznasz, że pomysł dobry, taki sobie lub zły. Jesteś już tutaj, więc chyba nie było najgorzej - jedna dziesiąta celu zrealizowana! Ty również możesz go osiągnąć, zaczynając od dobrego pomysłu, który może być uznany za początek drogi do sukcesu.

Całe życie funkcjonujesz wśród pomysłów innych osób. Każdy sklep, firma, budynek, samochód i wszystko to, co cię otacza, to są zrealizowane marzenia jakichś ludzi. Na ziemi wszystko, co człowiek tworzy, jest materializacją mniej lub bardziej dziwnych pomysłów. Ziemia jest takim miejscem, gdzie istnieje wolna wola i możesz robić, co chcesz, a jedyne, co cię ogranicza, to twój sposób myślenia, postrzegania i działania. Tak że jeśli wciąż powtarzasz sobie, że nie masz żadnego pomysłu na biznes lub na życie, to otwórz oczy. Zacznij postrzegać wszystko dookoła ciebie z punktu widzenia tych, którzy mieli pomysł i go zrealizowali najlepiej jak potrafili. Perfekcja nie istnieje, ideał możesz ścigać całe życie i nigdy go nie dogonisz, ale sam w sobie jesteś idealny i wyjątkowy. Twoje możliwości i geniusz wewnętrzny zaskoczą ciebie i wielu dookoła, o ile oczywiście zechcesz latać…M.M. Jasionowski

Od pomysłu do sukcesu

 

Skąd wziąć dobry pomysł - taki, który poprowadzi Cię tam, gdzie sobie zamarzysz?
Do sukcesu?


Według Mariusza Maksymiliana Jasionowskiego takich sposobów jest mnóstwo. Jeden z nich to na przykład zostanie wizjonerem. A drugi bushmanem! Możesz też np. kupić sobie książkę o tym, jak rozbudzić swoją kreatywność i zacząć ulepszać to, co już jest. Tak powstało wiele praktycznych patentów! Zawsze można wszystko zrobić szybciej, lepiej, taniej, ładniej itd. O pomysłach na pomysł, o tym, jak je wdrażać, żeby osiągnąć sukces, dowiesz się się z książki, notabene, “Od pomysłu do sukcesu”.

Kim jest autor publikacji?

Mariusz Maksymilian Jasionowski - nigdy nie pracował na etacie,M.M. Jasionowski
a pierwszą transakcję przeprowadził w wieku 6 lat. W obecnym świecie wąskich specjalizacji, monotonii zawodowych i życiowych jest człowiekiem renesansu XXI wieku. Biznesmen – handlarz od dziecka, w latach 1999-2004 współwłaściciel firmy odzieżowej i kilku sklepów stacjonarnych, od 2005 jego głównym obszarem działań handlowych jest internet (działał w ponad 10 różnych branżach), gracz giełdowy, czasem inwestuje w grunty, doradca w AMH Coaching. Podróżnik – z ciekawości i chęci znalezienia innego domu oprócz Polski odwiedził ponad 30 krajów, przepłynął jachtem Atlantyk, mieszkał we Włoszech, Ekwadorze i na Mauritiusie, mówi płynnie po włosku, angielsku i hiszpańsku.

Pisarz – z przekory, bo w szkole z pisaniem miał największe problemy. Bazuje przede wszystkim na własnych życiowych doświadczeniach, obserwacjach i wnioskach. Autor książek - "Homo Ignorantus", "Jak przestać palić", "Sprzedawca marzeń", "Sztuka świadomego jedzenia", "Podróż przez siebie samego". Autor kursów - "Radykalna zmiana", "Od pomysłu do pieniędzy", dziesiątki artykułów, esejów, autor blogów. Artysta – od 1983 fotografia, od 2003 malarstwo, rzeźba, design, instalacje, rysunki, grafika, architektura – wystawy indywidualne i grupowe. Informatyk – z wykształcenia i zamiłowania, zaczynał ponad 25 lat temu z ZX Spectrum i programowaniem w Basic, potem była informatyka przemysłowa we Włoszech. Religioznawca – z potrzeby głębszego zrozumienia „o co tutaj chodzi ?!?” od 2003 roku zgłębia teoretycznie i praktycznie różne systemy wiary i filozoficzne tego świata min. hinduizm, judaizm, islam, zoroastrianizm, buddyzm, tantrę, szamanizm…

Czego dowiesz się z jego publikacji? M.in.:

  1. Bardzo ciekawy i praktyczny kurs - autor ma ogromne doświadczenie w biznesach [...]. Zdecydowanie polecam kurs, jest wart co najmniej 20 x więcej niż kosztuje.

    lexuriaa

Wybierz jeden pomysł i skup całą swoją energię, siłę i myśli tylko na nim. Jeśli będziesz chciał wystartować z dwoma lub z trzema pomysłami naraz, to masz wielkie szanse na wielką porażkę. Koncentracja i skupienie mają moc. Światło słońca padające na suche drewno przez soczewkę jest w stanie spowodować zapalenie się drewna. Jednym z warunków zapłonu jest to, aby skupione światło padało w jedno i tylko w jedno miejsce. Tak samo dzieje się w przypadku pomysłu. Słońce to ty, soczewka to twój plan, światło to cała twoja energia + wszystko to, co masz do dyspozycji, drewno to twój pomysł. Skupienie i koncentracja mają wielką siłę. Rozproszenie jest jak powódź, powoduje wiele szkód. Oczywiście spodziewaj się na swojej drodze 25 innych „lepszych” okazji niż to, co robisz — w takich momentach bądź jak pług śnieżny, który odgarnia na boki wszystko, co znajdzie na swojej drodze.fragment "Od pomysłu do sukcesu"

W skrócie, bo czas na pomysł!

Publikacja “Od pomysłu do sukcesu” składa się z czterech części. Z pierwszej dowiesz się, jak sprawisz to, że pomysły nie będą mogły się od Ciebie opędzić; dowiesz się, co zrobić, aby odkryć swój potencjał, określić siebie i nastawić się na odbiór. Zorientujesz się, z czego byłbyś najbardziej zadowolony i co sprawiłoby Ci największą frajdę oraz ile możesz na nią przeznaczyć - dzięki interesującemu ćwiczeniu. Zrobisz remanent samego siebie i tego, co masz do dyspozycji oraz poznasz MindPuzzel.

Dzięki następnym częściom publikacji dowiesz się, co zrobić, aby wprowadzić Twój pomysł w życie - bowiem słomiany zapał to coś, czego powinieneś wystrzegać się jak ognia! Będziesz potrafił m.in. rozeznać się na rynku, dowiesz się, o czym trzeba (koniecznie) pamiętać przy rozpoznawaniu konkurencji, wykonasz też symulację rentowności Twojego pomysłu, poznasz sekret czasu, 10 kroków do osiągnięcia celu, a także to, jak najlepiej odpisywać na maile klientów. I co do tego wszystkiego ma medytacja?

Dowiesz się też, jak zrobić test rynku - jak autor “Od pomysłu do sukcesu”:

W 2005 roku przeprowadzałem test na rewolucyjną japońską szczoteczkę do zębów, która nie wymaga używania pasty. Na aukcji sprzedały się 3 szczoteczki, została odwiedzona przez 2400 osób. Jedna osoba na 800 kupiła szczoteczkę. Na jednej szczoteczce zysk wynosił 40 złotych. Sprzedaż 3 szczoteczek pokryła koszt testu. Ale ten test pokazał coś większego, a mianowicie to, że 1/800 osób kupiła szczoteczkę, która była i jest nadal totalną nowością, a w dodatku jest czymś zupełnie rewolucyjnym w zaszczepionym w ludziach myśleniu o tym, czym jest mycie zębów.

Szczoteczka była dobra, bo sam ją testowałem i przy używaniu żadnej szczoteczki z pastą nie miałem tak białych zębów. Tym samym wiedziałem, że pojawiłyby się pozytywne opinie, które użyte w kolejnych aukcjach wpłynęłyby na większą sprzedaż, do 1/600, a może nawet 1/400. Policzyłem wtedy, jaka jest skala na cały kraj, jeśli jedna osoba na 800 kupi szczoteczkę. 38 milionów/800 = 47 500 potencjalnych nabywców pomnożonych przez 40 złotych daje rynek w skali kraju wart 1,9 mln złotych! Czy to jest mało? Oczywiście, należy odjąć koszty dotarcia do takiej liczby osób, ale zakładając, że taką sprzedaż chcemy osiągnąć w ciągu 4 lat, to wieść „sama się rozniesie”. Jeśli przeznaczymy 300 tysięcy złotych na marketing, to i tak nasz zysk wyniesie 400 tysięcy złotych w każdym roku [...].

Tak więc w skali kraju szczoteczka miała wielki potencjał i dowiedziałem się tego, inwestując w test 120 złotych + kilkanaście godzin w zdobycie wiedzy odnośnie szkodliwości fluoru i działania tej rewolucyjnej szczoteczki + kilka godzin na przygotowanie naprawdę bardzo dobrej aukcji.

Pamiętaj, że w internecie twoim głównym sprzedawcą jest aukcja/strona/sklep. Jeśli po przeprowadzonym teście uznasz, że aukcja była mało zrozumiała lub zawierała elementy odstraszające kupujących, to popraw ją i wykonaj test ponownie. Zazwyczaj, jeśli coś ma chwycić, to chwyta od razu.fragment "Od pomysłu do sukcesu"

Czy masz już swoją szczoteczkę?

Potrafisz określić, gdzie jesteś, o czym marzysz, co Cię fascynuje? Które spełnione marzenie byłoby dla Ciebie pełnią szczęścia?

Masz pomysł, ale słyszysz wokół: to się na pewno nie uda, jakby się dało, to już dawno ktoś by to wymyślił. To wszystko bajki?

Właśnie to, że się nie da, to bajki!

Ile pomysłów w Twojej głowie się pojawiło w czasie czytania tego tekstu? Jak mieć ich jeszcze więcej? Jak je wdrożyć i czerpać z nich radość, satysfakcję i zyski? Jak sprawić, by pomysł Cię uszczęśliwił?


Zobacz już teraz tutaj. Masz na to gwarancję!


Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Sama praktyka. Dużo przykładów.

Daniel Hydzik, urzędnik, majsterkowicz

Świetnie napisana książka. Prosto, konkretnie, bez zbędnych zawikłań. Dużo cennych pomocy do wykorzystania. Polecam

Viola kosowska, nauczycielka

Bardzo przydatna książka dla kogoś kto chce zrealizować swój pomysł na biznes. Konkretne porady i wzory na przeliczenie, np. rentowności. Polecam

Wojciech Dziedzic, Skromny wyjadacz chleba :)

Książka bardzo mi się podobała. Często do niej zaglądam, jest napisana w taki sposób, że można ją łatwo przełożyć na ,,swoje potrzeby''. Pozdrawiam

Anna Śmiełowska, Anna Śmiełowska

Bardzo lekki i trafny styl autora. Przyjemna lektura i bardzo pouczająca. Chciałbym mieć wydanie papierowe.

Michał Urbanowski, Biznesman

Moim zdaniem książka świetnie opisuje proces szukania pomysłu i proces wcielania pomysłu w życie tak, by odniósł sukces. Gorąco polecam!

Anna, Anna Macek

Jak niczego w tych tematach nie czytaliście to polecam- układa i pomaga ogarnąć wszystko po kolei, ale do wybitnych nie należy moim zdaniem.

Magdalena, Kobieta pracujaca ;)

Dała mi dużo do myślenia, pokazała planowanie i pomysły od innej strony

Mateusz Wolny, student

Książka ma spory ładunek osobistego tonu Autora, ciekawej wiedzy, nawet jeśli już się zna pewne rzeczy, dobrze ją porządkuje. Wiele wskazówek jest wartych wykorzystania. Przepracowałam kolejne punkty, zgodnie z zaleceniami, i uważam, że mogę je wykorzystać w swojej pracy. Dobry ładunek motywacji, pisana inteligentnie i dowcipnie. Jedno jest ważne: widać, że Autor nie wymyśla teorii, ale sam ma realne doświadczenia, a to pozwala ufać. Widać też odwagę życiową i biznesową, której ja osobiście potrzebuję w tej chwili. Jak każda pozycja doradcza, szkoleniowa, przydaje się tylko wtedy, kiedy się z niej skorzysta, co zamierzam zrobić, ba! już robię. Dziękuję, a książkę polecam.

Marta Magdalena Biskupska, właścicielka małej firmy

Jeżeli potrzebujesz coacha do ustalenia celu i realizacji go z sukcesem; Jeżeli potrzebujesz mentora oraz kogoś, kto podpowie Ci co masz robić - to doskonale trafiłeś! W tej książce znajdziesz wszystko. Autor nie szczędzi szczegółów. Nie ogranicza się. Nie zatrzymuje dla siebie wiedzy. Dlatego zajrzyj do tej książki. Ustal sobie, że będziesz postępował tak, jak życzy sobie autor. Dlaczego warto to zrobić? Z dwóch powodów: po pierwsze - jeśli to, co on pisze, okaże się prawdą, to zyskasz osiągnięcie sukcesu, po drugie - jeśli nie, to będziesz mógł napisać opinię... W obu przypadkach wygrywasz :-) Bo ludzie o Tobie usłyszą. Zachęcam do lektury

Sylwia Paradowska, absolwentka pedagogiki, doradztwo zawodowe i personalne

Na co czekasz?

Kup teraz