Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

1 Menadżer doskonały. Komunikacja

Okładka książka, ebook 1 Menadżer doskonały. Komunikacja

1 Menadżer doskonały. Komunikacja

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Ocena:
    (5.00)
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 145
  • ISBN: 978-83-7701-726-59788377017265
  • Wydanie: I, 2013
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

19,99 zł

Kup teraz

Przyciągnęło Cię tutaj magiczne słowo "menadżer"? Słowo, które działa jak zaklęcie na każdego poszukującego pracy lub tego, który tę pracę już ma. Menadżer to niebagatelna sprawa, a w Złotych Myślach ma być w dodatku doskonały, ale czy aby tylko w Złotych Myślach?

Przyjrzyj się uważnie poniższej liście – wydaje się znajoma, prawda?

Stanowisko XWymagania:

 

- niespotykane umiejętności organizacyjne,

- nadzwyczajne zdolności komunikacyjne,

- znakomicie wykształcone kompetencje zarządzania ludźmi,

- najwyższy poziom specjalizacji w swojej dziedzinie,

- odporność na stres,

- terminowość,

- umiejętność planowania zadań i zarządzania czasem,

- pewność siebie i poczucie własnej wartości,

- kreatywność i odpowiedzialność.

 

Oferujemy w zamian:

 

- branie udziału w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących firmy,
- elastyczny czas pracy,
- wysokie zarobki + premie zależne od wyników,
- szkolenia, możliwość rozwoju.

Co Ci przypomina powyższy opis? Oczywiście, to hipotetyczna oferta pracy.

Jakiej? Niebagatelnej!

Pracy wymagającej, odpowiedzialnej. Ale też dającej wiele satysfakcji i pozwalającej na realizację swoich pasji oraz ciągły rozwój. To praca dla ambitnych, pełnych kreatywności ludzi. To praca dla Ciebie!

Nie wierzysz?

Dziwne… Przecież pewnie już ją masz i chcesz być w niej lepszy. Albo właśnie ją dostałeś i nie wiesz, od czego zacząć; „gdzie ręce włożyć”. Albo chcesz ją dostać, bo uważasz, że zasługujesz. Albo chcesz ją dostać, ale uważasz, że nie zasługujesz…

Z jakichkolwiek powodów się tu znalazłeś, mam Ci do powiedzenia jedno: to jest Twój czas. I Twój wybór:

  1. Według najprostszego podziału menadżerów można podzielić na dwie kategorie: - grupa mówiących o sobie, podkreślających własne umiejętności, zasługi i osiągnięcia; - grupa, o której mówią inni, podkreślając ich własne umiejętności, zasługi i osiągnięcia. Warto zastanowić się, do której z nich pragnie się należeć.

    Grzegorz Szczerba

Menadżer doskonałyOczywiście o menadżerze tu mowa nie przez przypadek. Popularna wyszukiwarka dla wyrażenia „książki dla menadżera” podała około 230 000 wyników. A dla wyrażenia „jak zostać menadżerem?” – 1 280 000!

Możesz zostać menadżerem. Możesz zostać menadżerem takim sobie. Ale możesz też być menadżerem doskonałym. I, skoro czytasz ten opis, chyba na tym Ci zależy?

Grzegorz Szczerba
Grzegorz Szczerba, menadżer, trener, konsultant - ma za sobą kilkanaście lat pracy na stanowiskach kierowniczych. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu doradztwa, prowadzenia szkoleń i zarządzania. Pisze, że „podczas analiz przeróżnych badań dotyczących pracy menadżerów, można pokusić się o wyodrębnienie pięciu podstawowych, niezbędnych w pracy na stanowiskach kierowniczych, umiejętności. I tak do najważniejszych należą:
1. komunikatywność,
2. kreatywność,
3. bycie liderem i przywództwo,
4. motywowanie,
5. rozwiązywanie problemów”.

Jak je wszystkie w sobie wykształcić? Zacznij z „Menadżerem doskonałym”.

Menadżer doskonały” to seria publikacji będących narzędziem dla wszystkich, którzy chcą podążać ścieżką doskonalącą umiejętności menadżerskie. Tej wiedzy nie nabędziesz na studiach. Otrzymujesz ją teraz w książce – od praktyka i mentora, który chce Cię wspierać podczas Twojej zawodowej edukacji.

Pierwsza z serii książek to "Menadżer doskonały. Komunikacja"

"Umiejętności komunikacyjne, swoboda nawiązywania kontaktów w ocenie autora i nie tylko jego samego, stają się praktycznie najważniejszym elementem pracy menadżera. Dlaczego? Jeśli ten nie będzie w stanie porozumieć się z zarządzanymi przez siebie pracownikami, nie osiągnie niczego. Gdy ludzie nie pójdą za stojącym na czele przywódcą lub ruszą za nim tylko z przymusu, nie będzie możliwe wykorzystanie pełni drzemiącego w nich potencjału".

Z życia wzięte...Zamknijmy na moment oczy i wyobraźmy sobie prezesa małej firmy. Ten biegnie właśnie na spotkanie ze swoim najważniejszym klientem. Świadomość tego, że od jego wyniku może zależeć naprawdę wiele, raczej nie dodaje mu animuszu. Wtem na jego drodze staje pracownik i z uśmiechem na twarzy oznajmia:

— Panie prezesie, mam te dane, o których wcześniej rozmawialiśmy. Kupili u nas towaru za dwieście tysięcy…

Co robi zagadnięty niespodziewanie człowiek? Kiwa głową ze zrozumieniem i podąża dalej. Po kilku metrach drogę zastępuje mu kolejna osoba. Tym razem na jego drodze pojawia się kierownik projektu, który widząc pośpiech przełożonego, nie zamierza go dłużej zatrzymywać i tylko rzuca w jego kierunku:

— Widzimy się za półtorej godziny?

Jaka jest reakcja prezesa? Jeszcze raz kiwa głową i widząc już drzwi sali konferencyjnej, w milczeniu przekracza jej próg, by po sekundzie witać się z oczekującym na niego klientem.

O ile kilka lat temu szef widoczny był w zasadzie tylko podczas jakichś oficjalnych uroczystości, o tyle dzisiaj wymaga się jego codziennej obecności w tradycyjnym miejscu pracy każdego, szeregowego pracownika firmy. Wychodzimy z gabinetów, i to w pośpiechu wychodzimy…

Porada nr 1Teraz zastanówmy się przez moment, ile wspomniany wcześniej prezes zapamiętał z tego, co usłyszał na korytarzu? Nabierzmy głęboko powietrza w płuca i wykrzyczmy: nic! Zaraz po wejściu do sali skoncentrował się na postaci oczekującego już na niego klienta i nie powtórzył niczego, co zostało do niego powiedziane przez napotykanych wcześniej pracowników. Tym samym podstawowy warunek zapamiętywania nie został spełniony. Nic nie opuściło jego pamięci krótkotrwałej i, dzięki powtórzeniom, nie zostało przeniesione do pamięci długotrwałej. A na to mamy tylko minuty… Nie gniewajmy się zatem na niego, gdy po spotkaniu zadzwoni z pytaniem o kwotę zakupów lub spóźni się na spotkanie projektowe. Tak wygląda bowiem szara rzeczywistość…

By realizować zadania stawiane przed nimi samymi, menadżerowie posługują się armiami ludzi. Silna osobowość, zdolności interpersonalne oraz dobre zrozumienie organizacji i działalności firmy pozwalają zawsze odnieść sukces. Co jest jeszcze potrzebne do tego, by w czasach teraźniejszych mówić o pełni szczęścia? Komunikacja?”
 
Jak dobrze porozumiewać się z pracownikami? Jak sprawić, że będą chcieli Cię słuchać? Jak wytworzyć pomiędzy nimi a Tobą zaufanie?

Dzięki tej książce m.in.:

- poznasz zasady dobrego komunikowania,
- nauczysz się likwidować bariery komunikacyjne,
- dowiesz się, jak skutecznie komunikować z zespołem,
- nauczysz się lepiej rozumieć i lepiej przekazywać konieczne informacje.

Potrzebujesz konkretu, bo jesteś przecież menadżerską duszą? Proszę bardzo:

 

Porada nr 14Gdy bierzesz udział w spotkaniu, spróbuj otwarcie polemizować z osobą przemawiającą. Nie dlatego, że wchodzisz w rolę „czarnego charakteru”. Aktywne uczestniczenie w zebraniach poprawia stopień zapamiętania przekazywanych w ich trakcie treści. Po prostu lepiej zapamiętujemy to, co mówimy, niż to, co słyszymy oraz dlatego, że dyskusja wzbudza większe emocje. To zawsze pomaga lepiej utrwalać przekazywane wokół nas informacje.

 

Porada nr 25W zespołach nie ma miejsca na zatajanie informacji. Menadżer powinien być otwarty tak bardzo, jak to tylko jest możliwe. Za każdym razem należy pytać zarówno siebie samego, jak i innych: „Czy jest możliwe przekazanie właśnie otrzymanych informacji w dół?”.

Takich porad i ciekawostek znajdziesz w książce mnóstwo. Porad praktycznych. Ta publikacja to samo sedno, podane prostym językiem, gotowe do zastosowania od zaraz. Bo komunikujesz się ciągle. I to od niej wszystko się zaczyna. A gdy będziesz chciał rozszerzyć tę „pigułkę”, na końcu publikacji znajdziesz obszerny spis tego, z czego warto skorzystać.

Działaj i zostań menadżerem doskonałym już dzisiaj.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Napoleon Hill to postać legendarna, wielu bierze jego rady za złoty środek sukcesu! Publikacja zawiera cenne porady, które warto poprzez częste ćwiczenia i walkę z własnymi słabościami wprowadzić w życie. Warto iść przez życie z uśmiechem na buzi!

Katarzyna Waluś, Partner Złotych Myśli i pasjonatka rozwoju osobistego!

Jeślim chcesz się nauczyć podstawowych zasad komunikacji, to ta książka jest właśnie dla Ciebie.Bardzo cenne wskazówki, dużo wartościowej wiedzy, które umiejętnie wykorzystane w życiu sprawią, że będziesz świetnym menadżerem i nie mam tu bynajmniej na myśli tylko stanowiska pracy. Gorąco polecam :)

Katarzyna, studentka

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka 1 Menadżer doskonały. Komunikacja