Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka Kobieta wkracza w e-commerce

Kobieta wkracza w e-commerce

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 183
  • ISBN: 978-83-940284-1-1
  • Wydanie: I, 2014
  • Wydawca: Katarzyna Ryfka-Cygan
  • Wysyłka: Natychmiast!

27,00 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: książka
  • Liczba str.: 191
  • ISBN: 978-83-940284-0-4
  • Wydanie: I, 2014
  • Wydawca: Katarzyna Ryfka-Cygan
  • Wysyłka: 2-3 dni

29,93 zł

było 39,90 zł

Kup teraz

Otwórz z sukcesem sklep internetowy!

Spełnij swoje marzenia, otwórz sklep internetowy, stań się spełnioną, przedsiębiorczą kobietą sukcesu w e-biznesie!

 

Jak otworzyć sklep internetowy?

Nie potrzebujesz skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie musisz znać się na programowaniu. Za to bardzo wskazane jest, byś w sposób praktyczny zorganizowała sobie życie prywatne uwzględniając w nim swój sklepowy biznes. Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem.

„Kobieta wkracza w e-commerce” może okazać się Twoją niezbędną towarzyszką, podczas tej niezwykłej biznesowej drogi. Prowadząc sklep internetowy nie raz będziesz wracać do wiedzy i wskazówek zawartych w tej książce. Znajdziesz w niej ćwiczenia, które pomogą ci określać cele, ustalić posiadane zasoby i zmotywować się do działania.

Książka ta genialnie przygotowuje do prowadzenia internetowego sklepu wraz z wszystkim, z czym ten biznes się wiąże.

 

  1. Przy czytaniu tej książki zauroczyło mnie pozytywne nastawienie autorki i jej wiara w zdolności wielu przedsiębiorczych kobiet, które chcą się przebudzić i wyjść z inicjatywą, ale powstrzymuje je niepewność i zadają sobie pytania: Jak zacząć? Na co zwrócić uwagę?

    Książka podsuwa wiele pomysłów na rozpoczęcie swojej działalności gospodarczej w Internecie, której podstawą jest pasja. Zaangażowanie i szczerość w swoim przedsięwzięciu. Przykładem tego jest sama autorka (są wątki bardzo osobiste), jak i rozmowy z kobietami, które wspaniale odnajdują się na tym zapełnionym i wciąż rozwijającym się rynku sprzedaży.

    To świetny przewodnik po meandrach biznesu internetowego, pozwalający na opracowanie strategii sprzedaży i zaplanowanie swojej działalności krok po kroku.

    Wspaniale się ją czyta.

    Mirela Tomczyk
    Wydawnictwo ISKRY

  1. Lekka, przyjemna lektura dla każdej kobiety - nie tylko myślącej o e-biznesie. Autorka prowadzi nas przez różne etapy rozwijania firmy - od pomysłu po realizację. Staje się naszą przyjaciółką, powierniczką, doradcą. Ciekawe wywiady z innymi kobietami tylko potwierdzają fakt, że prawdziwy czas kobiecych biznesów w internecie dopiero nastanie. A Kasia - będzie miała w tym dużo swojego udziału.

    dr Anita Kijanka
    Com Creation, Wenusjanki

 

Zobacz, co znajdziesz w środku...

"Kobieta wkracza w e-commerce" to coś więcej niż tylko e-biznesowy poradnik dla kobiet!

 

Książka ta łączy ze sobą technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym. To prawdopodobnie pierwsza na rynku tego typu publikacja. Znajdziesz w niej m.in.:

  • Porady jak zacząć, na co zwrócić uwagę,
  • Ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia,
  • Wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce,
  • Sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku.

 

 

 

 

O autorce

Katarzyna Ryfka-Cygan - Trener i ekspert e-commerce. Właścicielka EcoMotive – firmy wdrażającej sklepy internetowe. Doradza osobom, które chcą wejść ze swoimi produktami lub usługami na rynek internetowy. Odkąd pamięta, zawsze towarzyszyło jej zafascynowanie internetem. Swoją przygodę ze sklepami online rozpoczęła mając 16 lat, jeszcze podczas nauki w liceum. Z branżą e-commerce związana od 2004 roku. Jest współzałożycielką 3 rodzinnych sklepów internetowych. Obsłużyła tysiące zamówień radząc sobie także z trudnymi klientami.

                                 Prywatnie szczęśliwa mama dwójki dzieci – Kubusia i Ani oraz żona Piotrka.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Książka napisana bardzo przystępnym językiem. Dla osoby bez doświadczenia w tym kierunku, bardzo dobra. Brakowało mi w niej zagadnień marketingowych.

Wiola, pracownik biurowy

Mimo, iż jestem mężczyzną to postanowiłem zakupić ebooka. Książka zawiera odpowiedzi na najważniejsze pytania jaki trapią człowieka w momencie otwierania sklepu. Bardzo ciekawie i merytorycznie. Mogę śmiało polecić tą pozycję. Pozdrawiam Paweł Stopka mybankier.com

Paweł Stopka, http://super7.pl/?r=mej2!

Na co czekasz?

Kup teraz