Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka 262 strategie marketingowe

262 strategie marketingowe

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 143
  • ISBN: 978-83-7701-907-8
  • Wydanie: I, 2015
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

29,90 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: książka
  • Liczba str.: 144
  • ISBN: 978-83-7701-911-5
  • Wydanie: I, 2015
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: 2-3 dni
  • Ten produkt daje Ci 50% zniżki na przesyłkę!

29,93 zł

było 39,90 zł

Kup teraz

Jak zaprojektować skuteczną i tanią kampanię marketingową


"W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie

dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!

Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.
 
Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy." - autor
 

Tomasz Bury

Tomasz Bury jest pasjonatem strategii marketingowych, które można zrealizować własnym wysiłkiem. Ze świetnym efektem rozwijał w ten sposób swoje inicjatywy oraz koordynował projekty związane z marketingiem i sprzedażą.
Dla firmy Nomax Trading, międzynarodowego lidera w produkcji siatek wędliniarskich, prowadził działania promocyjne skierowane do największych producentów wyrobów mięsnych. Inspiracje do pracy czerpie, śledząc media branżowe oraz uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach o tematyce marketingu i strategii biznesowych. Od kliku lat współpracuje również z dużym portalem finansowo-biznesowym Bankier.pl.

Jego mottem przewodnim jest:

Always do what you are afraid to do.

Swoją wyobraźnią i energią dzieli się, organizując imprezy oraz wyprawy, a także zarządzając portalem finansowym ranking-banków.com.pl, którego celem jest zwiększanie świadomości finansowej czytelników oraz pomoc w zarządzaniu domowym budżetem.

W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami swoimi 262 pomysłami na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które mogą oni zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!

Czytelnik dzięki lekturze nauczy się projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo pozna niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczy rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.

Dzięki zaangażowaniu i determinacji nie będzie potrzebować dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Przeczytałem praktycznie jednym tchem, prosto i konkretnie - faktycznie jest wiele rzeczy, o których już wiesz mając firmę lub pracując w dziale marketingu, ale jest też dużo perełek - pomysłów, na które w życiu bym nie wpadł gdyby nie ta książka.

Jakub Jaworowicz, Freelance Marketing & WordPress Specialist

Na co czekasz?

Kup teraz