Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

Psychologia sprzedaży telefonicznej

Okładka książka, ebook Psychologia sprzedaży telefonicznej

Psychologia sprzedaży telefonicznej

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 89
  • ISBN: 978-83-7701-961-09788377019610
  • Wydanie: I, 2016
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

19,90 zł

Kup teraz

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?

Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.

W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.

Z tej książki dowiesz się:


Kiedy zdecydujesz się na zakup tej książki, to możesz być pewien, że stanie się ona kamieniem milowym na Twojej drodze do stania się znakomitym sprzedawcą.  Da Ci pewność i zrozumienie psychiki Twojego klienta, ale też dostarczy Ci konkretnych narzędzi sprzedażowych, dzięki którym będziesz w stanie prezentować swoją ofertę w sposób bardziej przekonujący i trafiający dokładnie w ośrodek podejmowania decyzji przez klienta.


Nie czekaj i pozwól sobie na SPRZEDAŻ, bo nikt za Ciebie tego nie zrobi!

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Nie porywa. Przykłady dotyczą tylko sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Kilka technik sprzedaży to trochę za mało.

Czarek, doradca finansowy

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka Psychologia sprzedaży telefonicznej