Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Umysł sprzedawcy" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Jeśli sprzedaż bezpośrednia to Twoje pole działania, niezależnie od tego czy pracujesz na własny rachunek, czy w jakiejś firmie i pragniesz zrozumieć przyczyny Twoich trudności i frustracji ze sprzedaży, a przede wszystkim chcesz dokonywać satysfakcjonujących sprzedaży i transakcji zakończonych sukcesem, zwielokrotniając swoje zyski, możesz się tego dowiedzieć od osoby, która dzięki zastosowaniu pewnych prostych zasad zwielokrotniła swoje zyski, które generowała sprzedaż bezpośrednia.
A może jesteś Menedżerem lub Trenerem, odpowiedzialnym za efekty i rozwój handlowców i chcesz pomóc handlowcom zwiększyć ich efektywność sprzedaży? Nie myśl, że może Ci się to przydać także w budowaniu skutecznie działającej struktury w biznesie, w którym działasz...
Wynagrodzenie większości sprzedawców składa się z dwóch części: płacy stałej i prowizji (premii) zależnej od wielkości sprzedaży. Chyba, że sprzedaż bezpośrednia to Twoje niezależne źródło dochodu, wówczas przyjmijmy, że mowa jest tylko o prowizji, czyli Twoich zyskach.
"Być może nie jest to dla Ciebie oszałamiająca wiadomość, ale moje dochody wzrosły 8-krotnie, kiedy zastosowałem metody zawarte w elektronicznej publikacji "Umysł sprzedawcy".
- Artur Wojciechowski, autor
Większość osób powie: "niemożliwe" i nigdy nawet nie spróbuje tego osiągnąć. Czy Ty też wyżej cenisz swoje wyobrażenia o tym co jest nieosiągalne od faktów? A fakt jest taki, że wszyscy mamy do dyspozycji 24 godziny. Jedni w tym czasie osiągają sukcesy, a inni mówią że to niemożliwe. Ja przekonałem się na własnej skórze, że jest to możliwe. Ty także mozesz.
Zamiast czekać 15 lat, aż samodzielnie odkryjesz, zrozumiesz i zastosujesz wiedzę, która pozwoli Ci czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy, możesz z niej skorzystać znacznie szybciej i przekonać się na własnej skórze, jak skuteczna sprzedaż bezpośrednia i odpowiednie podejście do niej może zmienić Twoje życie (i Twoje zyski :-)
".. odpowiedź na pytanie "jak zwielokrotnić...." jest udzielona w czytelny sposób - wprowadzenie o potrzebach kupujących - bo o tym często handlowcy w rutynie zapominają - poprzez cechy niezbędne u sprzedawcy, do ćwiczeń rozwijających w sprzedaży tworzy dobry schemat. Myślący i chcący rozwijać się sprzedawca - z pewnością wyciągnie z tej wiedzy pożytek.
Podoba mi się ebook "Umysł sprzedawcy" i z pewnością dam go swoim kierownikom grup jako lekturę obowiązkową."
- Iwona Płaskowicka, regionalny kierownik sprzedaży Eniro Polska
Nie musisz poświęcać swojego czasu na czytanie opasłych tomów z psychologii, marketingu, ekonomii i innych. To, co jest Ci potrzebne, aby zrozumieć źródłą sukcesu, jest na wyciągnięcie Twojej ręki.
Wiedza, o której mowa została wyselekcjonowana i sprawdzona w praktyce. Gotowa do natychmiastowego zastosowania. Za kilka minut możesz ją poznać i zacząć wprowadzać w życie. Jeśli jednak nie interesuje Cię w jaki sposób możesz sprawić, że Twoje działania będą kilkakrotnie skuteczniejsze to... co tutaj jeszcze robisz?
I nauczysz się jak te informacje wykorzystać na swoją korzyść!
A ponadto...
"Każdy może znaleźć tu rzeczy, o których by wcześniej nie pomyślał. Poza tym wiele zasad można zastosować do życia, a nie tylko do sprzedaży, jako że sami musimy "sprzedać" siebie innym: w rozmowie o prace, przy wzajemnych kontaktach miedzyludzkich."
- Krzysztof Dziekiewicz
W tej elektronicznej publikacji znajdziesz wiedzę i doświadczenie zdobyte przez 15 lat, w trakcie 16 626 spotkań z klientami, sprzedawcami i menedżerami.
Od Autora:
"Przez 8 lat w trakcie 6 336 spotkań wykuwałem swoje umiejętności w codziennych kontaktach z ludźmi, którym chciałem coś sprzedać. Przez kolejne 7 lat rozmawiałem z 10 290 sprzedawcami i menedżerami pomagając innym zrozumieć jak czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy."
Efekty tych spotkań w formie e-booka pomogą Ci
Pytanie tylko, czy chcesz z tego skorzystać? Jeśli tak, to zamów od razu ebooka, wraz z wieczną gwarancją satysfakcji.
Zobacz, co o naszych produktach mówią inni
Świetna lektura. Dla większości kobiet powinien to być podręcznik w szkole średniej. Autor doskonale przedstawia sposób myślenia mężczyzn, dzięki czemu możemy uniknąć wielu konfliktów, niedomówień i niepotrzebnych nieporozumień w życiu codziennym, nie tylko ze swoim partnerem. Dzięki Panie Piotrze za ułatwienie życia ;-) Polecam ogromnie.
Ania Lichacz, Manager
Polecam, audiobook zawiera wiele wartościowych porad
Anna S., Właściciel firmy
Książka inspirująca, autor w przystępny sposób dzieli się swoją wiedzą. Bardzo pomogła mi dowiedzieć się, jak działać w sprzedaży, aby odnieść sukces, motywująca.
Aneta, Początkujący sprzedawca
Książka pozwala zrozumieć, czym tak naprawdę jest sprzedaż niezależnie od branży, polecam każdemu, kto nie wierzy w to, co "sprzedaje", aby polubić to i zacząć osiągać sukcesy
Marzena, pracownik
Bardzo dobra pozycja dla doradców, ale jeśli ktoś chce podszkolić swój roczny warsztat pracy ta książka się do tego nie nadaje
Krzysztof, doradca finansowy firmy Phinance
Dobre rady, widać, że autor ma doświadczenie, polecam!
Jakub Koralewski, anglista
Bardzo fajna i ciekawa pozycja. Polecam wszystkim osobą związanym i nie związanym ze sprzedażą.
, 24-letnia studentka anglistyki
Polecam.
Artur Kowalski, pracownik huty szkła
Polecam.
Artur Kowalski, pracownik huty szkła
Bardzo interesująca i zaskakująca książka.Każdy kto podchodzi do tematu poważnie powinien się z nią zapoznać.
Arkadiusz, handlowiec