Wybierz wersję:
0,00 zł
Wyobraź sobie, że na Twoją stronę wchodzi internauta. Pierwsze jego wrażenie - wie, gdzie co jest, gdzie kliknąć, aby dotrzeć do interesującej go informacji - wszystko jest dla niego jasne. Przegląda sobie stronkę, jego uwagę przykuwa produkt lub usługa, po czym decyduje się na zostawienie u Ciebie pewnej sumy pieniędzy. Było to dla niego bardzo proste - wiedział, co zrobić, żeby dodać produkt do koszyka, a proces płatności nie mógł być krótszy. To jest właśnie USABILITY, czyli użyteczność.
Co decyduje o powodzeniu serwisów WWW? Co sprawia, że użytkownicy chętniej przebywają na niektórych stronach? W głównej mierze decyduje o tym usability. Dowiedz się, jak budować intuicyjne w obsłudze serwisy oraz jak wielki wpływ ma użyteczność na finalny sukces każdego interaktywnego projektu.
dla osób związanych z marketingiem, reklamą i PR,
dla wszystkich, którzy wykorzystują Internet do komunikacji ze swymi klientami,
dla dziennikarzy,
dla osób planujących lub prowadzących działalność handlową w Internecie
Fragment 1:
J. Nielsen podaje, że aż 30% wszystkich kliknięć w Internecie to kliknięcie przycisku "Wstecz". To także kolejny argument, by unikać ramek i nawigacji opartej na Flash – te elementy mogą utrudniać
nawigowanie za pomocą przycisku "Wstecz".
Fragment 2:
Najważniejsze wytyczne / Struktura serwisu / Intuicyjna struktura serwisu.
● Struktura serwisu musi być zorientowana na użytkownika:
● Ważne są wybory alternatywne. Gdy użytkownik widzi całość, łatwiej jest mu zadecydować.
● Użytkownicy nie wybierają optymalnie, lecz zadowalają się.
• Użytkownicy spieszą się.
• Nie ma dużej szkody, jeśli się pomylimy.
• Zamiast oceniać wszystkie odnośniki, wolimy ew. kliknąć "wstecz", gdybyśmy źle wybrali.
● Należy dbać o dobranie odpowiedniej głębokości i szerokości menu.
● By dobrze rozplanować nawigację, należy zdobyć przykład treści dla każdego z poziomów serwisu.
Jeśli chcesz, aby Twoja strona www była łatwa w obsłudze, intuicyjna i żeby internauci wychodzili z niej zadowoleni i chętnie na nią wracali - postaw na użyteczność. Zapoznaj się z darmowym ebookiem, który zawiera aż 101 stron treści niezbędnej każdemu, kto chce skutecznie sprzedawać lub oferować swoje usługi w Internecie.
Zobacz, co o naszych produktach mówią inni
Ta pozycja nie zainteresowała mnie. Tylko przekartkowałem.
Artur Szczepaniak, wspólnik firmy seo marketingowej
Czegoś takiego szukałem prosta i przejrzysta wiedza dla każdego kto interesuje się tematyką stron www
Marcin, student
Bez rozpisywania.Zastosuję punktacje cyfrową,ułatwiającą każdemu ocenę. W skali od 1 do 5 daję 4.
Sylwia, Dziennikarz
Świetna książka dla wszystkich zainteresowanych tematem! Polecam!
Dawid, pracownik
Napisana przez człowieka, który wie, o czym pisze, wskazane dla wszystkich mających i chcącym mieć własne strony. Polecam
Mirosław Piątkowski, Pomoc Matce Ziemi i drugiemu człowiekowi to moja pasja
Polecam, warto zajrzeć. Wiedza przekazana w jasny sposób.
Rafał, doradca klienta
Bardzo dobra. Myślisz o założeniu strony www, to powinieneś ją przeczytać. Dużo przydatnych informacji. Polecam
Piotr Świderski, "Człowiek Sukcesu"
Pozycja bardzo obszerna i szczegółowo wyjaśniająca zagadnienie. Zdecydowanie polecam.
Mateusz, student
Konkretnie i na temat. Polecam.
Krzysztof M., właściciel firmy
Dobra, warto przeczytać
Pati, uczennica