Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

Poszukiwanie klienta

Okładka książka, ebook Poszukiwanie klienta

Poszukiwanie klienta

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Ocena:
    (5.50)
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 107
  • ISBN: 978-83-7701-066-29788377010662
  • Wydanie: 4, 2008
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

24,90 zł

Kup teraz

23,90 zł

Kup teraz

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

 

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

 

Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

 

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

Pytania typu:

- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",

to faktycznie poszukiwane informacje typu:

- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.

A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Polecam. Jasno i klarownie wytłumaczony sposób pozyskiwania klientów. Warto przeczytać.

Kasia, Właściciel

Chyba nie ma w tej pozycji żadnych nieprawidłowości, ale moim zdaniem prezentuje totalne oczywistości...

Agnieszka, właściciel firemki

Jak znaleźć klienta? Ta książka odpowie wam na to pytanie. Polecam!

Sebastian Stanisławski, PH

Bardzo ciekawa pozycja. Wiele dobrych sposobów na największy problem w ubezpieczeniach, czyli nowi klienci. Pomaga wszystkim, również starym wygom, którzy znajdą w tej książce nowe pomysły, oraz tym którzy szukają nowych sposobów na stałe zwiększanie ilości swoich klientów.

Arkadiusz Jermakowicz, konsultant

Książka jest bardziej opisem teorii niż pokazaniem, jak zastosować w praktyce podaną wiedzę. Może byłaby dobra dla studentów, by nauczyć się jej na egzamin, ale nie jest dobra dla handlowców. Ponadto jest pisana takim językiem, że nawet nie chciało mi się przeczytać jej do końca. Utknęłam w ok. 2/3.

Sylwia, menadżer

Artur Wojciechowski świetnie pokazuje jak w bardzo naturalny sposób można pozyskiwać nowych klientów zmieniając swoje nastawienie z "polowania" na chęć dawania siebie innym ludziom i zauważania ich problemów. Zarobek musi być zawsze na drugim miejscu.

MAREK, Marek Suski

Polecam fajna lekturka czyta się jednym tchem konkretna pisana łatwym i przejrzystym językiem zawiera wiele mądrości Ja osobiście chciałabym podziękować za profesjonalizm i podejście do ludzi Mam nadzieję że z czasem uda mi się tę wiedzę ujarzmić , z chęcią wracam do niej naprawdę polecam.

Anna, pracownik

Książę przeczytałem od razu jak tylko dostałem, ponieważ potrzebowałem inspiracji oraz pomysłów na pozyskanie nowych klientów. Powiem tak, jeżeli ktoś prowadzi firmę lub jest przedstawicielem handlowym, to znajdzie tu parę niezłych podpowiedzi i choć dla mnie takowych nie było, to przynajmniej publikacja zmieniła moje myślenie na tematy związane ze sprzedażą.

Paweł Skupiński, Doradca klienta indywidualnego

Książka bardzo słaba. Zlepek kilku informacji, kilku przykładów. Brak porywu w publikacji. Naprawdę szkoda pieniędzy. Te same krótkie informacje można wygooglować. Niestety gwiazdki nie zadziałały. Dałbym zero.

Artur, przedstawiciel handlowy

Sporo wiedzy, którą wykorzystałem praktycznie. Gorąco polecam

Andrzej Dworakowski, sprzedawca internetowy

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka Poszukiwanie klienta