Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka Dieta surowa, która jest... smaczna!

Dieta surowa, która jest... smaczna!

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 142
  • ISBN: 978-83-7582-612-8
  • Wydanie: 2, 2008
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

19,97 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: książka
  • Liczba str.: 142
  • ISBN: 978-83-7582-613-5
  • Wydanie: 2, 2008
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: 2-3 dni

24,97 zł

Kup teraz

Jak poprzez odpowiedni dobór surowych składników swojego pożywienia możesz odmienić siebie

Jak często zastanawiasz się, czy to, co właśnie jesz wyjdzie Ci na zdrowie? Kiedy przeczytałem poniższy spis - doszedłem do wniosku, że jem większość z wymienionych w nim rzeczy:

  1. Przede wszystkim cukier i produkty w skład których wchodzi, takie jak dżem, różnego rodzaju galaretki, lody, ciasta, landrynki, guma do żucia, napoje słodzone cukrem, soki słodzone cukrem, owoce, owoce konserwowane za pomocą syropu cukrowego.
  2. Keczup, musztarda, ostre sosy pomidorowe.
  3. Bardzo słone produkty: chipsy, solone orzeszki, krakersy itp. O skutkach ubocznych soli pisałem w części pierwszej.
  4. Wyroby z białego, przetworzonego przemysłowo ryżu.
  5. Jedzenie mocno smażone.
  6. Tłuszcze nasycone i oleje hydrogenizowane.
  7. Margaryna.
  8. Masło hydrogenizowane.
  9. Kawa, napoje kawowe, herbata, alkohol, mleko.
  10. Nikotyna.
  11. Wieprzowina i wyroby z niej.
  12. Jakiekolwiek ryby wędzone.
  13. Jakiekolwiek wędzone mięso, szynki, kiełbasy itp.
  14. Hot dogi, hamburgery, kanapki z mięsem.
  15. Kurczaki hodowane na hormonach (stymulatorach wzrostu).
  16. Zupy konserwowane i koncentrowane.
  17. Wyroby z białej mąki (chleb biały, ciasta, ciasteczka, torty, krakersy, wafle, makaron, spaghetti itp.).
  18. Zażywanie leków (aspiryna, środki nasenne, przeciwbólowe, antyhistaminowe) bez konsultacji z lekarzem.

Następnie spojrzałem na tytuł tej wyliczanki i powiało grozą, bo właśnie zobaczyłem napis...

Tego lepiej nie jeść i nie pić

Czy to możliwe, że większość tradycyjnych potraw, jakie jemy na co dzień ma się nijak do zdrowego odżywiania? Z tego, co za chwilę możesz przeczytać w opisywanym tu ebooku - niestety tak. Niewłaściwe odżywianie przyczynia się bywa nie tylko powodem naszego złego samopoczucia, ale może również prowadzić do poważnych schorzeń.

Autorzy ebooka „Dieta surowa, która jest... smaczna!” przedstawiają sposób, dzięki któremu możesz płynnie przejść z dotychczasowej diety na naprawdę zdrowe odżywianie się oparte na owocach i warzywach.

W książce znajdziesz też opisy wielu owoców i jarzyn. Aby sprawdzić ich listę - odwiedź spis treści.

Dla przykładu, przyjrzyjmy się kukurydzy:

"Kukurydza jest bardzo zdrowa - jedna kolba słodkiej, gotowanej kukurydzy dostarcza zaledwie 90 kcal, dużo zaś błonnika pokarmowego i potasu.

Z kukurydzy wykorzystuje się znamiona, czyli miotełkę włosków, kolby, łodygi i liście. Znamiona zawierają olejek eteryczny, olej tłusty, garbniki, żywice, cukry, kwasy organiczne, witaminy C i K oraz sole mineralne. Ziarno kukurydzy zawiera sporo wody, białka, tłuszczów, włókien surowych, witaminy A, B1, B2, E, oraz C. Żadne ze zbóż nie zawiera tyle tłuszczu co kukurydza, jest to jednak tłuszcz bardzo zdrowy, ponieważ zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, głównie linolowy i linolenowy, niezbędne do prawidłowego rozwoju człowieka. Kukurydza jest jednym z podstawowych zbóż. Otrzymuje się z niej kaszę i bardzo delikatną mąkę.

Wywar za znamion kukurydzy od wieków uznawany jest za środek moczopędny, rozkurczowy i przeciwzapalny, pomocny w kamicy nerkowej, zapaleniu nerek i wątroby, zapaleniu pęcherzyka żółciowego i przewodów żółciowych, zapaleniu miedniczek nerkowych, paradentozie, reumatyzmie, skazie moczanowej, cukrzycy, otyłości; zwiększa wydzielanie żółci oraz ilość usuwanych z moczem moczanów, fosforanów i szczawianów; likwiduje obrzęki spowodowane niewydolnością nerek, reguluje miesiączkę, oczyszcza organizm, zwiększa popęd płciowy, obniża ciśnienie krwi. Mąka kukurydziana polecana jest rekonwalescentom i osobom nie tolerującym glutenu pszenicy. Olej kukurydziany obniża poziom cholesterolu we krwi; nasiona osłaniają, goją i regenerują błony śluzowe żołądka i jelit, co szczególnie pomaga przy wrzodach żołądka.

Błonnik pokarmowy zapobiega zaparciom i zmniejsza ryzyko rozwoju nowotworów.

Potas wpływa na utrzymanie równowagi wodno-elektrolitowej organizmu oraz prawidłowego rytmu serca, co zmniejsza ryzyko udaru mózgu i zawału serca.

Znakomity budulec dla mózgu, kości i mięśni.

Kolby gotować na parze; spożywać z zielonymi warzywami." - radzą autorzy ebooka.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

Czego konkretnie możesz dowiedzieć się już za chwilę?

Istnieje stare przysłowie:

„Człowiek po 40. albo jest lekarzem dla samego siebie, albo jest po prostu głupi…”

Jak Twoja obecna dieta wpływa na zdrowie
i samopoczucie?

Warto przyjrzeć się temu, co jemy. Wbrew pozorom, to bardzo ważne, czy będziemy mieli świetne samopoczucie i unikniemy chorób wynikających ze złego odżywiania i prowadzenia niezdrowego trybu życia czy też zaniedbamy te sprawy i zapłacimy za to zdrowiem.

Poradnik „Dieta surowa, która jest... smaczna!” dostarcza potrzebnych informacji, które pomogą Ci lepiej się odżywiać i zdrowiej żyć. Możesz posiąść tę wiedzę już teraz, możesz zainteresować się tym za kilka lat, gdy problemy zdrowotne zwrócą Twoją uwagę na istotność właściwej diety. Wybór należy do Ciebie...

Jak inteligentna osoba, zapewne wolisz odkryć sekrety zdrowego odżywiania już teraz i nie szkodzić sobie więcej potrawami, które nie służą Twojemu zdrowiu, a wzmacniać je umiejętnie stosując w diecie owoce i warzywa. Dlatego właśnie możesz zainwestować w tego ebooka i w swoje zdrowie już teraz:

 

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Dobry wstęp, który wyjaśnia nam zalety surowego jedzenia i uświadamia, do czego prowadzi powszechny dziś styl życia "w pośpiechu". Później dostajemy obszerny opis właściwości poszczególnych warzyw, owoców i innych produktów - bardzo przydatny, jeżeli ktoś zastanawia się, jak poprawnie ułożyć swoją dietę. Polecam.

Jacek, Student

Spodziewałam się więcej przepisów na surowe dania, niestety zawiodłam się bardzo. Samymi sokami człowiek nie żyje, trzeba zjeść coś treściwego. Skróciłabym książkę o połowę i cenę zdecydowanie też. Za dużo powtórek. Bardzo średnia pozycja.

Ewa P., właściciel firmy

Kupiłam tę książkę, ponieważ chcę zmienić mój styl odżywiania się i zastąpić mięso warzywami. Surowa dieta - brzmi to bezproblemowo, a jeśli jest to jeszcze smaczne i zdrowe, to dlaczego nie wypróbować. Podoba mi się.

Krystyna, gospodyni domowa

Książki dotyczące zdrowego odżywiania spełniły wszelkie moje oczekiwania. Zarekomendowałam je przyjaciołom, bo koniecznie trzeba po nie sięgnąć, jeśli chce się długo i zdrowo żyć. Gorąco polecam

Małgorzata, nauczycielka

Książka zawiera wiele cennych informacji, polecam :)

Katarzyna S., uczennica

Pozycja jak dla mnie bardzo pozytywna, aby ten sposób żywienia stosować trzeba mieć dużo samozaparcia, ale myślę, że ta książka pomoże mi w zmianie dotychczasowej diety.

Anita, Anita

Bardzo przydatna książka , szczególnie dla osób zainteresowanych dbaniem o swoje zdrowie i życie. Informacje podane są konkretnie i w bardzo przejrzysty sposób. Sięgając po ta książkę możesz bardzo poważnie i korzystnie zmienić swoje życie. Polecam ! www.jolantafariello.pl

Jolanta, www.jolantafariello.pl

Prawdę mówiąc trochę się zawiodłem , ponieważ spodziewałem się więcej przepisów.

Miroslaw granos, mg

Świetna książka. polecam każdemu świadomemu czytelnikowi. Cieszę się bardzo, że znalazła się w mojej biblioteczce, bo napewno niejeden raz po nią sięgnę. Jeśli jesteś otwarty na wiedzę, chcesz być zdrowy i co za tym idzie- szczęśliwy, zrób to co ja, po prostu miej ja dla siebie.

Marzena, marzycielka :)

W poszukiwaniu różnych diet (sposobów odżywiania) trafiłem na surową dietę, ta książka pozwala mi dostrzec rzeczy, których dotąd nie widziałem! Jedzenie surowych warzyw i owoców, tak jak i książka są warte polecenia!

Lucjan, Lucjan1327

Na co czekasz?

Kup teraz