Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

Jak oczarować klienta

Okładka książka, ebook Jak oczarować klienta

Jak oczarować klienta

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Ocena:
    (5.94)
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 215
  • ISBN: 978-83-7582-121-59788375821215
  • Wydanie: 1, 2008
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

34,90 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Ocena:
    (5.94)
  • Rodzaj produktu: książka
  • Liczba str.: 215
  • ISBN: 978-83-7582-122-29788375821222
  • Wydanie: 1, 2008
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: 2-3 dni

31,90 zł

Kup teraz

Opanuj sztukę oczarowywania klientów

Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń?

Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopododne, zgodzisz się?

Na czym więc polega sprzedaż?

Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji?

Jak oczarować klienta
Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym!

 

 Dobra wiadomość:

Sztuki sprzedawania można się nauczyć!

Mało tego - na tę naukę nigdy nie jest za późno. Nie jest tak, że rodzisz się z genem odpowiedzialnym za dobrą jakość sprzedaży. To, czy będziesz w tej materii dobry zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Koniec z wymówkami, Przyjacielu :-) Nie mniej jednak dostaniesz teraz garść bardzo ciekawych informacji, które mają za zadanie pomóc Ci w tym procesie - tak na dobry początek.


"Książka jest obowiązkową pozycją dla każdej osoby, która zajmuje się utrzymywaniem relacji z klientami, handlem a także dla ludzi, którzy chcą mieć lepsze relacje z bliskimi. Książka podpowie nam to, jak nie wpadać we frustracje, jak wychodzić z różnych konfliktów i najważniejsze - jak więcej sprzedawać zyskując nie tylko klienta, ale jednocześnie przyjaciela."

- Kamil M.,

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania:

Jak skutecznie sprzedawać
Skuteczna sprzedaż nie odbywa się na poziomie "Firma - Firma" lecz na poziomie "człowiek - człowiek". Warunkiem powodzenia w procesie sprzedaży jest wystąpienie więzi emocjonalnej między sprzedawcą a potencjalnym klientem. Dzięki opanowanej sztuce zjednywania sobie klienta możesz zwiększyć radykalnie poziom sprzedawanych produktów i usług.


    "W mojej branży ta lektura, mówiąc wprost - jest cacy :) Ciągle mam kontakt z klientem, a dziwnym trafem po wprowadzeniu zmian zgodnie z tym ebookiem, kontakt sporo się poprawił ;) Fajny ebook - polecam."

- Jakub Jaszkin, 20 lat -handlowiec, student, syn pomagający w rodzinnym biznesie

Od autora:

Nazywam się Jan Batorski. Od 35 lat zajmuję się sprzedażą. Przez 30 lat sprzedawałem swoją wiedzę pedagogiczną i inżynierską. Od 12 lat zajmuję się sprzedażą produktów finansowych. Pełniłem
funkcję agenta ubezpieczeniowego, kierownika 52 osobowego zespołu sprzedawców, trenera umiejętności biznesowych.

Wiarygodność, zaufanie, przyjaźń - to prawdziwa tajemnica sukcesu sprzedawcy

Sprzedaż to proces - i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to będziesz sprzedawał swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego. Jeśli chcesz dobrze sprzedawać - postaw na profesjonalizm.

Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest kursem, co oznacza, że nie służy ona do pasywnego czytania, lecz kształtowania umiejętności. Wykonaj więc proponowane w niej ćwiczenia i eksperymenty!

Czego konkretnie możesz się spodziewać?

 

Ten poradnik jest pierwszym polskim, tak obszernym kompendium wiedzy na temat technik sprzedaży. Należy także mocno podkreślić fakt, że autor jest nie tylko teoretykiem, ale również - a właściwie przede wszystkim - praktykiem. Wszystkie opisane metody testował na sobie, by teraz móc je przekazać Tobie. Wykorzystaj ten fakt i działaj już teraz! Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, aby już za kilka minut móc korzystać z wiedzy zawartej w podręczniku.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Książka wprowadza w arkana traktowania klienta jako niezwykle ważnej osoby, z którą należy postępować dokładnie tak, jakbyśmy chcieli by nas traktowano. Umiejętność ta poza czytaniem o niej wymaga ciągłego ćwiczenia, dlatego zachęcam do kupienia tej publikacji celem potraktowania jej jako przewodnika.

SYLWIA PARADOWSKA, blogerka, asystent

Polecam wszystkim tę książkę, bardzo dużo można się z niej nauczyć i warto wydać na nią te kilka złotych.

Anna, kierownik oddziału

Świetne! Kilka zagadnień z zakresu psychologii, która mnie osobiście bardzo interesuje. Książka rewelacja! Poznawanie siebie to super sprawa. Polecam!

Sebastian Stanisławski, PH

Lepsza od innych, ale z poziomu gimnazjum przeskakujemy do drugiej klasy liceum. Jeśli ktoś ma to czynienia z kimś kto skończył gimnazjum, warto. W innym przypadku, nie warto.

Bolesław Ząb, Bolący

Książka taka sobie. mogłaby mieć tylko 10-20 stron i byłoby tyle samo treści. Autor pisze o rzeczach istotnych ale niemiłosiernie rozciąga temat, jakby za wierszówkę mu płacili (szczególnie rozdział o uśmiechu jest rozdęty do granic niemożliwości). Często powtarzane są różne treści w kilku miejscach. Nawet całe zdania po kilku stronach można przeczytać w tym samym brzmieniu. Generalnie dowiedziałem się kilku nowych rzeczy, ale nie polecę nikomu. Niewarta książka tej ceny.

Tomasz, doradca finansowy

Jestem delikatnie rozczarowany tą pozycją. Spodziewałem się ciekawszego podejścia do tematu . Pierwsza połowa całkiem ciekawa druga zaczyna nudzić . Warto przeczytać ale bez fajerwerków.

Tommy, właściciel firmy

To lektura dla mnie na czasie, bo właśnie za tydzień wyjeżdżam na targi, gdzie będę mogła wypróbować to, czego dowiedziałam się w tym e-booku.

Aleksandra Sokol, asystentka ds. sprzedaży

Świetna pozycja, poparta wieloma przykładami. Bardzo pomaga przy kontaktach z ludźmi. Jest w niej wiele cennych rad.

Jacek Błaszczak, bezrobotny

Książka ciekawa i przyswajalna, choć odnośnie ćwiczeń mam pewne zastrzeżenie, bo nic nie wnoszą do nauki z tej książki. Ponadto ciekawe zwroty, myśli i cytaty pozwalają na inne, niż dotychczas, spostrzeżenia interesującego mnie tematu.

Edyta kunc

Polecam.

Artur Kowalski, pracownik huty szkła

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka Jak oczarować klienta