Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

Strategia sukcesu firmy

Okładka książka, ebook Strategia sukcesu firmy

Strategia sukcesu firmy

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Ocena:
    (5.69)
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 104
  • ISBN: 978-83-7582-725-59788375827255
  • Wydanie: 1, 2008
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

29,90 zł

Kup teraz

 

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli stosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich przedsiębiorstw

 

Kiedy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420% a czysty zysk o 300%, to musi w tym coś być.

Kiedy jedne przedsiębiorstwa zwalniają pracowników i tną wszelkie koszty tylko po to, by jakoś utrzymać się na rynku, a inne, w tym samym czasie zwiększają zatrudnienie, ciągle zdobywają nowych klientów i notują stały wzrost zysków, to chyba warto poznać na czym polega ich Strategia Sukcesu, prawda?

Oto System Strategii, który pozwala w łatwy sposób zmodernizować  firmę – bez żadnych dodatkowych kosztów -  by oparła się ona każdej recesji i przynosiła coraz większe zyski, a jej właściciel poświęcał coraz mniej czasu na pracę w firmie.


Co zapewnia System Strategii:

Oto co wydarzyło się u mechanika samochodowego, który zaczął wdrażać System Strategii:

Po 6 miesiącach zadzwonił do mnie mój mechanik i przypomniał mi o przeglądzie okresowym, który powinienem wykonać w najbliższym czasie. Po krótkiej rozmowie ustaliliśmy dzień i godzinę przeglądu.

Gdy wjeżdżałem do warsztatu, zauważyłem reklamę na słupie — zgodną
z moimi sugestiami. Ponadto miłym zaskoczeniem było zobaczenie 4 nowych
pracowników i 3 nowych stanowisk serwisowych. W progu przywitał mnie mój mechanik i od razu wręczył mi pieniądze za naprawę sprzed pół roku — zgodnie z umową — dodając, że odtąd wszelkie naprawy i przeglądy u niego mam gratis.

Zapytałem, czy jest zadowolony z wyników. Odpowiedział, że na początku miał mieszane uczucia co do mojej propozycji, ale po przemyśleniach zdecydował się na wprowadzenie zmian według moich pomysłów. Ostatecznie zdecydował się na taki krok, ponieważ nic nie ryzykował — oprócz kilkuset złotych na zmianę reklamy i druk naklejek oraz kart gwarancyjnych.

Zapytałem, co się stało, gdy zmienił reklamę. Powiedział, że w pierwszym tygodniu przyjechało do niego o jakieś 10–15% więcej klientów tylko z usterkami alternatorów i rozruszników. Po miesiącu miał dziesięciokrotny wzrost telefonów od klientów, którzy mają problemy z uruchomieniem samochodu. Zatrudnił więc pracownika, który miał za zadanie odbierać telefony od klientów, notować adresy i jeździć na miejsce do klienta, wstępnie diagnozować usterki i ewentualnie holować do warsztatu auto. To z kolei doprowadziło do tego, że nie był w stanie sam obsłużyć takiej liczby aut. Zatrudnił więc kolejnych 2 pracowników.

Po 4 miesiącach liczba klientów wzrosła o 420%, a zysk o 300%. Zatrudnił osobę do biura, która od tej pory miała dbać o bazy danych klientów, odbieranie i rozmowy telefoniczne z klientami i o pozostałe rzeczy papierkowe w firmie. W chwili, gdy z nim rozmawiałem, obsługiwał około 5 razy więcej klientów niż przed 6 miesiącami.

Jego zyski wzrosły o mniej więcej 350% i ciągle rosły. Zapytał mnie, co dalej ma robić, bo nie ma już więcej miejsca na placu do utworzenia nowych stanowisk serwisowych. Poleciłem mu, aby stopniowo i rozsądnie podnosił cenę na swoje usługi i rozejrzał się za miejscem, gdzie mógłby otworzyć następny zakład.

Jak to działa?

Wyobraź sobie, że masz przedsiębiorstwo z 3 działami a każdy z nich pracuje na własną rękę, jakby był jedyny w firmie. Marketing promuje żyletki, handlowcy starają się sprzedać opony a produkcja wytwarza siekiery. Jak daleko zajdzie taka firma?

Podobnie dzieje się w każdym przedsiębiorstwie, które nie ma jasno określonej strategii. Działania nie są w pełni skoordynowane, podporządkowane jednemu, wyznaczonemu celowi. Firma działa doraźnie, bez wytyczonego kierunku i planu działania. W ten sposób marnuje potencjał, który w niej drzemie i może jej zapewnić doskonałą wydajność i skuteczność, a właścicielowi mnóstwo wolnego czasu, bez obaw o jej funkcjonowanie.

System Strategii polega na określeniu celu i dopasowaniu do niego działań, w następujących obszarach, zadając sobie następujące pytania:

System Strategii doskonale sprawdza się w polskich warunkach, ponieważ został stworzony w Polsce i przez polskiego przedsiębiorcę. Jest prosty, praktyczny i elastyczny – łatwy do zastosowania w każdego rodzaju działalności.

Co kryje w sobie System Strategii:

Kto nie potrzebuje Systemu Strategii?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, która stale dynamicznie się rozwija, a Ty masz mnóstwo czasu dla siebie i dla rodziny, to System nie jest dla Ciebie. Oznacza to, że nie potrzebujesz tych technik łatwego zdobywania nowych klientów i zarządzania firmą, które zapewniają jej ciągły wzrost zysków, nawet w czasie recesji, jaka najprawdopodobniej nas wkrótce czeka.

Jeśli jednak nie jest u Ciebie tak różowo, to im szybciej zdecydujesz się na wdrożenie Systemu Strategii, tym prędzej zobaczysz rezultaty. Zwlekanie z decyzją tylko opóźnia ten sukces i zabiera Ci radość i satysfakcję, z prowadzenia świetnego biznesu.

Dowody skuteczności Systemu Strategii

Czy znasz już historię pana Adama Mierzwiaka, który w marcu 2008 roku zaczął wprowadzać strategię Systemu w swojej firmie Rubikon? Mówi on między innymi tak: „Zyskałem wolny czas i nowe źródła dochodów pozwalające zatrudnić nowych pracowników tym samym odciążając siebie z konieczności wykonywania pewnych prac osobiście”.

Poznaj całą historię wdrożenia Systemu Strategii: 

Poznaj całą historię wdrożenia Systemu Strategii: +

Firmę „Rubikon” założyłem kilkanaście lat temu. Zajmuję się kowalstwem artystycznym i metaloplastyką.

Przez cały okres mojej działalności bywało różnie jak to się mówi „raz na wozie raz pod wozem”. Gdy trafiały mi się dobre zlecenia potrafiłem zarobić niezłe pieniądze, które niestety topniały w kolejnych miesiącach z powodów mniejszej ilości zleceń.

Od początku swojej działalności byłem w swojej firmie jednocześnie szefem, sekretarką, kierowcą, kowalem, itp. Z tego powodu wiecznie nie miałem czasu i zdarzało się często, że nie dotrzymywałem umówionych terminów tym samym traciłem dobrych klientów.

Przełom nastąpił, gdy podczas rozładunku ciężkich elementów stalowych doznałem kontuzji. Pracownik odwiózł mnie na pogotowie skąd zostałem skierowany do szpitala na 6 tygodni. Myśl o konieczności pobytu w szpitalu przez 6 tygodni przerażała mnie. Wiedziałem, że to może być początek upadku mojej firmy. Wtedy sytuacja zmusiła mnie do kierowania firmą z łóżka szpitalnego.

Po wyjściu ze szpitala o dziwo firma działała nadal. Ku mojemu zaskoczeniu prace przebiegały podobnie jak podczas mojej nieobecności. Gdy zapytałem pracowników  jak dawali sobie radę powiedzieli mi, że podzielili między siebie moje dotychczasowe obowiązki a jak czegoś nie wiedzieli to dzwonili do mnie do szpitala aby zapytać o moje zdanie i podjęcie decyzji.

Nagle uzmysłowiłem sobie, że jest możliwe aby tak przygotować firmę żeby działała prawie bez naszego udziału. Zacząłem wówczas szukać informacji na temat związane z zarządzaniem firmą i w ten sposób dotarłem do Sebastiana.

Po pierwszym spotkaniu wiedziałem, że System Strategii opracowany przez Sebastiana jest właśnie lekarstwem dla mojej firmy.

W marcu 2008 roku zacząłem wprowadzać swój System Strategii w firmie.

Samo wdrażanie Systemu nie było skomplikowane ponieważ nie wiązało się na początku z kosztami a wymagało jedynie zmiany myślenia i podejścia do tematów, które do tej pory wykonywałem ja i moi pracownicy. Dodatkową zaletą Systemu jest jego elastyczność. Oznacza to, że można go stale modyfikować i udoskonalać dostosowując do specyfiki własnej firmy. Praca nad Systemem sprawiała mi nawet przyjemność.

Jak wprowadzałem System?

System wprowadzałem stopniowo. W pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu
pozyskałem kilku nowych klientów z Niemiec. Do tej pory miałem tylko lokalnych. To pozwoliło mi nawiązać nowe kontakty z większym odbiorcą Niemieckim i w tej chwili 70% moich produktów odbierają klienci z Niemiec. Dzięki temu planuję podpisać stosowną umowę z partnerem Niemieckim i otworzyć nową linię produkcyjną dla potrzeb tego klienta.

Zyski mojej firmy wzrosły o 75% a dzięki planowanemu podpisaniu umowy szacuję wzrost zatrudnienia o 6 osób i wzrost zysków o ok. 150%. Jednocześnie wzrosły więzi z obecnymi klientami. Ci częściej zlecają mi usługi, a także dzięki programowi klientów z polecenia pozyskuję coraz więcej lokalnych klientów.

Co dało mi wprowadzenie Systemu?

Przede wszystkim mam pewność, że firma może działać przy minimalnym udziale z mojej strony. Wiem, że w trudnych okresach rynku mój sposób obsługi klientów i założone w Systemie metody postępowania pozwolą z powodzeniem funkcjonować mojej firmie.

Dzięki Systemowi Strategii wiem dokąd zmierzam i realizuję ten plan z pełnym zaangażowaniem.

Skupiam się teraz głównie nad rozwojem firmy i pracą nad firmą a nie jak do tej pory pracą w firmie.

Zyskałem wolny czas i nowe źródła dochodów pozwalające zatrudnić nowych pracowników tym samym odciążając siebie z konieczności wykonywania pewnych prac osobiście.

Jak oceniam System?

Po pierwszych zauważalnych pozytywnych zmianach w mojej firmie muszę powiedzieć, że genialność tego Systemu leży w jego prostocie i elastyczności.

Jestem zdziwiony, że tak liczna grupa przedsiębiorców nie stosuje w swoich działania strategii. Sebastian tłumaczył mi dlaczego tak jest. Mówił, że powodem jest pewnego rodzaju „zamknięte koło”. Przedsiębiorcy na co dzień walczą z różnymi „pożarami” zamiast im zapobiegać, ponieważ na zapobieganie nie mają czasu. Tym sposobem doprowadzają nieświadomie swoje firmy do upadku.

Może to zabrzmi głupio, ale dzięki kontuzji i 6 tygodniowym pobycie w szpitalu przejrzałem na oczy. Teraz wiem, że gdybym zaczął wprowadzać System dużo wcześniej, dzisiaj moja firma byłaby o wiele bardziej rozwinięta niż jest obecnie. Jednak nic straconego  ponieważ na wprowadzenie Systemu nigdy nie jest za późno.

Adam Mierzwiak

Jeżeli jeszcze nie jesteś w pełni przekonany o tym, że wprowadzenie Systemu Strategii zapewni Ci nowe źródła dochodów i więcej czasu dla siebie, to mam dla Ciebie propozycję.

Raport specjalnyZanim zdecydujesz się zakupić przewodnik po Systemie Strategii – przetestuj jeden z jego elementów. Przekonaj się samodzielnie jak wygląda i działa System Strategii 'od środka'.

Oto jedna z technik Systemu (kliknij w tytuł lub okładkę, aby ściągnąć):
"Jak zmienić potencjalnych klientów w stałych i wiernych kupujących?"

Nie odkładaj decyzji na później. Szkoda marnować czas na nieefektywne działania. W zasięgu ręki masz klucz do poprawy funkcjonowania Twojej firmy, zdobycia nowych klientów, źródeł dochodów, większych zysków i większej ilości wolnego czasu dla Ciebie.

Ile warty jest System Strategii Sukcesu Twojej Firmy?

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w październiku 2008 r. wyniosło 3241,81 zł. A ile zarabia Twoja firma w miesiącu? Porównaj to ze śmiesznie niską ceną Systemu Strategii, która może KILKUKROTNIE zwiększyć Twoje dochody.

A ile wart jest wolny czas jaki zyskasz dzięki Systemowi Strategii? Przypuszczam, że jest bezcenny, bo nie da się go kupić za żadne pieniądze.

 

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Bardzo dobra pozycja dla wszystkich właścicieli przedsiębiorstw, którzy nie umieją dobrze zorganizować pracy w firmie. Motywująca do wprowadzenia pozytywnych zmian. Uświadamiająca złe nawyki w pracy. Od czasu zakończenia lektury, stosuję większość porad Pana Sebastiana Kątka, które się znakomicie sprawdzają.

Joanna, właściciel firmy

Jeżeli prowadzisz swoją firmę od dłuższego czasu, to książka ta niewiele do niego wniesie. Można jednak przeczytać, wyobrażam sobie gorszy sposób na spędzanie czasu.

Bartosz W., wlaściciel firmy

Książka zbyt ogólna. Poniżej oczekiwań.

Mateusz, student

Ta publikacja dostarcza wiele ciekawych porad, z których trzeba skorzystać. Serdecznie polecam wszystkim, którzy interesują się rozwojem osobistym i chcą skuteczniej zarządzać swoim życiem.

Adam Badurski, Technik Informatyk.

Ksiązka jest świetna! Na pewno to niezbędny przewodnik dla osób myślących o załózeniu swojej firmy, jak i dla tych, którzy juz mają swoją działalnośc. Daje wiele cennych wskazówek co i w jaki sposób robić. Polecam!

Joanna, Wychowuję dziecko i myslę poważnei o załóżeniu własnej firmy.

Bardzo istotna część biznesu. Jeśli Twoja firma jest na poziome zadowalającym Ciebie, jeśli nie chcesz więcej zarabiać to pomiń tą pozycje. Ale jeśli chcesz pomnożyć swoje zyski to ta książka jest OBOWIĄZKOWA. W 100% pozytyw. Gorąco polecam.

�ukasz Kieli�ski

Świetna pozycja uzupełniająca praktyczną wiedzę w zakresie prowadzenia dochodowego i wieloletniego przedsiębiorstwa

Ta książka nie jest tylko dla tych którzy zaczynają swoją przygodę z biznesem, ale przede wszystkim dla tych którzy ten biznes już mają i nie wiadomo czemu nie mają rezultatów. Jest mały minus - trzeba sobie wpoić systematyczność - ale kiedy się już to zrobi - to nie ma mocnych.

Monika Bojko, prowadzę biuro ubezpieczeniowe

Książka bardzo pomocna. Co prawda trochę mało tekstu (uwielbiam długie publikacje), ale wiedza w niej zawarta jest bardzo wartościowa. Jest to jedyna książka, która zmotywowała mnie do napisania planu strategicznego firmy. Jeśli chcesz odnieść sukces w biznesie to ta książka jest dla Ciebie. Pozdrawiam

Łukasz Kielinski, Agent nieruchomości. Właśnie otwieram pierwszą firmę.

Krótko i zwięźle - SUPER POZYCJA !! Naprawdę pokazuje o co tak naprawdę chodzi w biznesie i "Jak robić biznes żeby zarobić, a się nie narobić".

Maciej Borowski

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka Strategia sukcesu firmy