Wybierz wersję:
0,00 zł
W obecnych czasach nieposiadanie firmowej strony internetowej, to ignorowanie 90% potencjalnych klientów. Jak podaje serwis webankieta.pl, 90% małych i średnich firm zaopatruje się właśnie za pomocą Internetu. Co więcej, dla jednej czwartej mikroprzedsiębiorstw Internet jest głównym kanałem zbytu. Również zwyczajni klienci zaczynają dostrzegać biznesowe aspekty sieci. Już co 6 z nas dokonuje e-zakupów, a liczby te stale rosną.
Posiadanie własnej strony internetowe, to:
1. Nowi klienci
Obecnie dobrze wypromowana strona WWW daje Twojej firmie doskonały kanał do pozyskiwania nowych klientów (czyli promocji firmy). Znaczny procent osób, które znajdą poszukiwane informacje
(produkty czy usługi) na stronie internetowej danej firmy, staje się jej klientami (przestają dalej szukać).
Warunkiem koniecznym jest jednak to, by strona była: estetyczna, przejrzysta (miała łatwą nawigację), zawierała dokładne informacje ofercie i dane kontaktowe do firmy.
Pamiętaj, Twoja strona WWW jest jak Twoja wizytówka. Klient, który zapoznaje
się po praz pierwszy z Twoją ofertą (i firmą) przez Internet, ocenia Twoją firmę właśnie na podstawie oceny jakości Twojej strony - jest to pewien punkt odniesienia.
2. Zwiększenie przychodów
Dzięki własnej stronie WWW możesz nie tylko promować swoją firmę. Możesz równie dobrze wykorzystywać Internet jako nowy, bezpośredni kanał dystrybucji dla swoich produktów czy usług.
3. Dostęp 24h/dobę
Nawet jeśli firmę otwierasz rano i zamykasz po południu, to Twoja strona WWW nie przestaje pracować na Twoją korzyść. Każdy, kto a nią wejdzie, będzie w stanie uzyskać potrzebne mu informacje niezależnie od pory dnia czy nocy.
4. Oszczędności
Poprzez zamieszczenie na stronie WWW informacji, np. z zakresu pomocy technicznej do sprzedawanych przez siebie produktów czy usług, będziesz w stanie skutecznie zmniejszyć koszty działalności Twojej firmy.
Celem autora było napisanie ebooka o tym, co o stronach www powinna wiedzieć osoba, która planuje
zlecić ich stworzenie firmie lub innej osobie wyspecjalizowanej w tym zakresie, tak aby razem mogli wypracować naprawdę skuteczną witrynę, która przyniesie jej właścicielowi wymierne korzyści.
Jakie korzyści osiągniesz z posiadania własnej strony.
Jak wybrać odpowiednią domenę (adres www) oraz serwer dla swojej strony.
Jakie czynniki wpływają na sukces Twojej strony.
Jak skutecznie współpracować z firmą tworzącą strony.
Jak efektywnie promować swoją stronę i firmę w Internecie.
Zapraszamy Cię do zapoznania się z tym darmowym ebookiem, dzięki któremu dowiesz się jak stworzyć skuteczną stronę firmową, lub prezentującą Twoją osobę lub usługę. Poznaj co jest istotne, na co zwracają uwagę internauci i Twoi potencjalni klienci. Zrób profesjonalne i dobre wrażenie.
Zobacz, co o naszych produktach mówią inni
Ciekawa pozycja. Polecam
Jaroslaw, przedsiebiorca
Książka jest bardzo dobra. W praktyczny sposób ilustruje, jak możemy promować nasza firmę. Dowiedziałem się z niej sporo o możliwościach taniego marketingu. Polecam wszystkim, którzy pragną udoskonalić swój marketing.
MateuszMichalak, lubiący wiedzę biznesu;)
Nie znam się na informatyce ani obsłudze stron internetowych, lecz te praktyczne porady mimo wszystko wiele mnie nauczyly i otworzyły nowe horyzonty. Chcę więcej - bo wiem, od czego zacząć :-)
Justyna, właściciel firmy
Bez rozpisywania.Zastosuję punktacje cyfrową,ułatwiającą każdemu ocenę. W skali od 1 do 5 daję 4.
Sylwia, Dziennikarz
Ebook jest ciekawy i przydatny.
Stanisław Krobisz, początkujący
Godna przeczytania dla wszystkich, którzy chcą stworzyć coś własnego w internecie
Mateusz, student
Krótkie, ale treściwe, myślę, że zapoznania się z tymi informacjami.
Tomasz, student
Praktyczny poradnik dla każdego, kto planuje założenie własnej strony WWW. Polecam!
Dawid, pracownik
Książka wymagająca determinacji i przestawienia myślenia. Z pewnością pożyteczna.
Marek Napierała, właściciel
Muszę przyznać, że jest tam naprawdę wiele ciekawych rzeczy ukazanych, a sam ebook jest już potwierdzeniem jednej z metod opisanych w tej pozycji.
Grzegorz Czajka, Student