Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka Jak prowadzić tani i skuteczny marketing?

Jak prowadzić tani i skuteczny marketing?

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 79
  • ISBN: darmowa publikacja
  • Wydanie: II, 2009
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

0,00 zł

Kup teraz

Wielu właścicieli firm czasy kryzysu wykorzystują do wymówek: „Nastały ciężkie czasy, mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”,  Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju,  poznaj  praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.

Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku?

Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że marketing w ich firmie nie jest najskuteczniejszych, ale nie próbuje nawet tego zmienić. Ba, nawet nie wiedzą dokładnie czym tak naprawdę jest marketing.

Nie wiedzą oni, że przy skromnym budżecie można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.

Marketing to handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet kreować – i zaspokajać je.  (źródło: wikipedia)

 

Oto zadagnienia, które oferuje darmowy ebook:

Nie czekaj aż Twoja konkurencja wyprzedzi Cię tylko dlatego, że zna skuteczny marketing. Już teraz za darmo dowiedz się jak nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie – zdobyć na nim silną pozycję.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Bardzo dobry kontakt, super produkty. Gorąco polecam.

Dorota, Właściciel firmy

Dla każdego kto chce wiele osiągnąć w życiu

Dominik, Dominik

Gorąco polecam dla amatorów i tych zaawansowanych.

Mateusz, #wiedzanawczoraj

Bardzo przydatna książka ..nie tylko dla sprzedających ale i kupujących... Polecam.

Ioana, Nela

Parę ciekawych przykładów, które można wykorzystać na swoją korzyść. Polecam:)

Bartek R., student, menager w gab.rehabilitacji, Działacz MLM

Bez rozpisywania.Zastosuję punktacje cyfrową,ułatwiającą każdemu ocenę. W skali od 1 do 5 daję 4.

Sylwia, Dziennikarz

Fajnie zobrazowana książka

Paweł, Elektromonter

Moja opinia jest bardzo dobra co do materiału.

Hanna Szymaniuk, partner

Można się z niej sporo nauczyć, na temat stron www, bloga itp.

Stanisław Krobisz, robotnik

Bardzo dobra publikacja na temat marketingu internetowego. Przedstawia różne podejścia, plusy i minusy. Skupia się na najważniejszych kwestiach i praktycznym podejściu.

Karol Abramczyk, poczatkujacy biznesmen

Na co czekasz?

Kup teraz