Wybierz wersję:
0,00 zł
Wielu właścicieli firm czasy kryzysu wykorzystują do wymówek: „Nastały ciężkie czasy, mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju, poznaj praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.
Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że marketing w ich firmie nie jest najskuteczniejszych, ale nie próbuje nawet tego zmienić. Ba, nawet nie wiedzą dokładnie czym tak naprawdę jest marketing.
Nie wiedzą oni, że przy skromnym budżecie można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.
Marketing to handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet kreować – i zaspokajać je. (źródło: wikipedia)
Nie czekaj aż Twoja konkurencja wyprzedzi Cię tylko dlatego, że zna skuteczny marketing. Już teraz za darmo dowiedz się jak nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie – zdobyć na nim silną pozycję.
Zobacz, co o naszych produktach mówią inni
Bardzo dobry kontakt, super produkty. Gorąco polecam.
Dorota, Właściciel firmy
Dla każdego kto chce wiele osiągnąć w życiu
Dominik, Dominik
Gorąco polecam dla amatorów i tych zaawansowanych.
Mateusz, #wiedzanawczoraj
Bardzo przydatna książka ..nie tylko dla sprzedających ale i kupujących... Polecam.
Ioana, Nela
Parę ciekawych przykładów, które można wykorzystać na swoją korzyść. Polecam:)
Bartek R., student, menager w gab.rehabilitacji, Działacz MLM
Bez rozpisywania.Zastosuję punktacje cyfrową,ułatwiającą każdemu ocenę. W skali od 1 do 5 daję 4.
Sylwia, Dziennikarz
Fajnie zobrazowana książka
Paweł, Elektromonter
Moja opinia jest bardzo dobra co do materiału.
Hanna Szymaniuk, partner
Można się z niej sporo nauczyć, na temat stron www, bloga itp.
Stanisław Krobisz, robotnik
Bardzo dobra publikacja na temat marketingu internetowego. Przedstawia różne podejścia, plusy i minusy. Skupia się na najważniejszych kwestiach i praktycznym podejściu.
Karol Abramczyk, poczatkujacy biznesmen