Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

Okładka Sztuka spania i wstawania

Sztuka spania i wstawania

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 126
  • ISBN: 978-83-7701-044-0
  • Wydanie: 2, 2010
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

19,97 zł

Kup teraz
  • Autor:
  • Rodzaj produktu: książka
  • Liczba str.: 126
  • ISBN: 978-83-7701-045-7
  • Wydanie: 2, 2010
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: 2-3 dni

18,73 zł

było 24,97 zł

Kup teraz

22,97 zł

Kup teraz

23,98 zł

było 31,97 zł

Kup teraz

Gdyby ktoś zapytał Cię, co jest obecnie najdroższym towarem na świecie i za co ludzie oddaliby ostatnie swoje oszczędności, to prawdopodobnie pomyślisz o czymś materialnym: złoto, nieruchomości, akcje, obligacje itd. Nic z tych rzeczy. Najdroższym towarem, którego, co gorsza, nie można kupić, jest CZAS.

Czasu nie możesz kupić bezpośrednio i jest to prawda, tylko czy nie prościej byłoby go po prostu zdobyć? Za chwilę nie tylko dowiesz się, jak zyskać czas na realizację swoich planów, ale poznasz odpowiedź na pytanie:

Jak spać krócej, zyskiwać 4 godziny dziennie
i tryskać energią przez resztę dnia?

Przyznasz, że w kwestii osiągania naszych życiowych celów czas, który pochłania nam spanie, oraz to, jak czujemy się w ciągu dnia, ma kolosalne znaczenie. Czyż nie podpiszesz się pod tym, że warto byłoby:

 

Dlaczego ta książka może stać się
najzdrowszą pigułką na sen?

  1. W kontaktach z pacjentami zauważyłam, że wielu z nich ma problemy ze snem. Niestety, często je bagatelizują. Szukając szybkiego i łatwego środka na te kłopoty, pochopnie sięgają po pigułki nasenne.

    A przecież człowiek przesypia około 25% swojego życia – sen odgrywa więc bardzo ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu naszych organizmów. Dlatego warto poświęcić czas na przeczytanie „Sztuki spania i wstawania”. Wiedza zawarta w tej książce pozwala znacznie poprawić jakość snu, bez stosowania farmakologii, np. poprzez prostą zmianę życiowych nawyków. Wierzę, że ta publikacja może stać się właściwą „pigułką na sen”.

    Sama, choć nie mam kłopotów z zasypianiem, dzięki lekturze tej książki, poprawiłam efektywność snu. W ciągu dnia muszę być wyspana i wypoczęta, co nie zawsze udawało mi się osiągnąć. Ponieważ nie wierzę nikomu „na słowo”, sprawdziłam wiedzę na własnej skórze. Teraz z czystym sumieniem mogę ją polecić, bo postępując zgodnie z regułami opisanymi w „Sztuce spania i wstawania”, śpię krócej, a w ciągu dnia mam więcej energii.

    Eryka Kotarska lekarz

To pierwsza w Polsce książka rozwiewająca mity na temat tego,

ile snu właściwie potrzebujesz.

To tylko niektóre elementy, na które może mieć wpływ niepublikowana dotychczas w Polsce wiedza zawarta w publikacji Sztuka spania i wstawania. Tak naprawdę trudno znaleźć człowieka, który nie znalazłby w tej książce informacji, które w ogóle go nie dotyczą. Wiesz, dlaczego? Jeżeli chodzi o kwestię snu i jego wpływu na nasz życiowy sukces, każdy bez wyjątku zalicza się do jednej z poniższych grup:

Grupa #1

Ranne ptaszki... zmęczone przez cały dzień. Ta grupa co prawda zyskuje dziennie więcej czasu, gdyż jej przedstawiciele zrywają się z samego rana i konsekwentnie realizują swoje cele. Robią to jednak kosztem zmęczenia i braku energii. Te osoby także ciągle powtarzają "nie mam czasu".

Grupa #2

Osoby, które mają potężny problem ze wstawaniem. Ta grupa wyróżnia się tym, że mimo szczerych chęci i postanowień, nie może wstać o zaplanowanej godzinie. Nawet jeżeli uda im się obudzić o 6 rano, to i tak przez następną godzinę ukrywają się pod kołdrą, przestawiając nerwowo budzik. Te osoby często się spóźniają i ciągle czują się niewyspane.

Nie mogę sobie wyobrazić, aby Pan Bóg stworzył maszynerię człowieka w tak niedoskonały sposób, aby trzeba ją było na jedną trzecią życia wyłączaćJonathan Kline, amerykański neurolog

Czego potrzebujesz, aby śpiąc 6 godzin dziennie,
stać się niezwykle energiczną i wypoczęta osobą?

Tak naprawdę potrzebujesz tylko jednego: wiedzy na temat tego, jak działa sen na Twój organizm. Mam na myśli wiedzę przetestowaną w praktyce, która pozbawiona jest fałszywych mitów na temat spania i powodów naszego codziennego zmęczenia. Jak myślisz, ile uda Ci się osiągnąć w swoim życiu, gdy:

i najważniejsze:

 

Dostępna także specjalna wersja dźwiękowa

AUDIOBOOK

Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie MP3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz MP3 i od razu:
  • możesz słuchać książki, gdziekolwiek jesteśWersja audiobook
  • nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchać, ćwiczyć na siłowni i słuchać...;
  • dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie;
  • jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedzę dzięki audiobookowi.
Wersję audiobook możesz zamówić, wybierając odpowiednią opcję podczas dodawania publikacji do koszyka na dole strony.

Jeśli chcesz posłuchać dłuższego fragmentu, kliknij tutaj,aby pobrać mp3.

Jak zmniejszyć długość snu z 11 na 6 godzin
dziennie i zyskać rocznie 60 dni życia?

Nadawca: Mateusz Karbowski
Odbiorca:
Wszystkie osoby, które chcą mieć więcej czasu na realizację swoich celów.


Nie wiem, ile godzin spędzasz w łóżku. Ostatnimi czasy coraz częściej spotykam osoby w wieku 20 lat, które kiedy poproszę je o zsumowanie czasu spędzonego na spaniu, drzemaniu czy po prostu trwaniu w pościeli lub pod kocem, podają liczbę 10 godzin! Tobie też szczęka opadła? Nie? To uświadom sobie, że ja żyję 60 dni dłużej w ciągu roku od tego człowieka. Teraz opadła? No właśnie.

 

Śpię 6 godzin. Mam 4 godziny dziennie życia więcej od tej osoby. W skali roku to już 60 dni.


Te 60 dni pozwoliłoby Ci zająć się tym, czym chcesz i na co „nie masz czasu”.
Będę z Tobą zupełnie szczery. Gdy uczyłem się na piątym roku studiów, spałem różnie, z reguły od 2. w nocy do 11. Mimo dziewięciu godzin snu byłem wiecznie niewyspany. Często ucinałem sobie jeszcze dwugodzinną drzemkę po obiedzie.Cóż, przeszłości nie zmienię – mogę tylko cieszyć się, że zakończyłem ten długi okres, w którym marnowałem mnóstwo czasu. Co było momentem przełomowym? Po prostu podjęcie decyzji. Miałem tego dość. Na początku byłem przekonany, że może śpię za mało. Może nie wysypiam się, bo jestem zapracowany, a może, co gorsza – mam depresję. Im bardziej się tym interesowałem i zgłębiałem działanie systemu, jakim jest sen i co reguluje rytm snu oraz czuwania, tym bardziej przekonywałem się, że wszystkie moje przemyślenia to mity i bzdury. Mam nadzieję, że w tej publikacji udowodnię Ci to i wytłumaczę, jak prostymi sposobami radykalnie zmienić swój sen.

 


Możesz zmienić swoje życie, robiąc jeden mały krok...

Sen, jak się wysypiaćJestem przekonany, że jeżeli udało Ci się dotrzeć do tego miejsca, to prawdopodobnie chcesz za wszelką cenę dowiedzieć się, w jaki sposób zapanować nad swoim snem oraz mieć wpływ na to, jak czujesz się każdego dnia. Zanim przejdziesz jednak do formularza zamówienia, chcę wskazać Ci jeszcze jeden ważny element.

Publikacja Sztuka spania i wstawania pełna jest praktycznych porad, które po zastosowaniu w codziennym życiu mogą odmienić diametralnie Twoje samopoczucie. Zauważ, że inwestycja w tę książkę to ułamek tego, co inni wydają na pomoc psychologów, leki na bezsenność czy inne sposoby radzenia sobie z sennymi problemami. Jeżeli chcesz poznać dogłębnie zasady rządzące dobrym snem, przejdź teraz do formularza zamówienia i zdobądź pierwszą w Polsce książkę uczącą, jak spać, żeby osiągnąć w życiu więcej.

Masz naszą gwarancję, że jeżeli po zastosowaniu tych porad nic nie zmieni się w Twoim życiu to:

Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA

Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy
i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Dzięki tej książce poprawiłem swoje spojrzenie na kwestie snu! Stała się jedną z tych książek, do których wracam każdego wieczoru. Bardzo przyjemnie i szybko się czyta, a wartość merytoryczna naprawdę zasługuje na polecenie.

Jakub, Jakub Sznajder

Książka bardzo ciekawa i pouczająca w kwestii zawartej w tytule.

Konrad Kołodziej, Kołodziej

Książka była prezentem na Boże Narodzenie. Okazała się być znakomitym prezentem :),

Magdalena, Studenciara

Ok

Maciej, uczeń

Moim zdaniem bardzo przydatna książka która przydałaby się niejednemu :)

Wiktoria, Student

Witam :) Po przeczytaniu książki poznałem dużo ciekawych rzeczy o śnie. Uświadomiłem sobie gdzie popełniam błędy przy zasypianiu i staram się je naprawić bo od razu wszystko nie przychodzi łatwo :). Ale da się spać 6 godzin i być wyspanym i mieć energie na cały dzień a i jeszcze drzemka przed nocnym wyjazdem lub imprezą to nie 3 godzinna tylko wystarczy 1 godzina która będzie lepsza :)

Dawid, Kierowca :)

Bardzo dużo konkretnych wskazówek i przykładów pozwalających zmieniać nawyki złego spania, na sen efektywny i zdrowy. Polecam

Diana, Pedagog

Ciekawa pozycja. Warto się zapoznać!

Dariusz, Specjalista

Jest dobra pod względem technicznym i zrozumiała. Polecam innym do przeczytania. Staram się do pewnych rzeczy zastosować. Mam problem, bo nigdy nie mogę się wyspać.

Robert, Artur

W tej książce znalazłam wiele konkretnych rad. Jestem na etapie stosowania i efekty miło mnie zaskakują :)

Agnieszka, czytelniczka

Na co czekasz?

Kup teraz