Twój koszyk

Twój koszyk jest aktualnie pusty

arrow

Spotkanie z klientem

Okładka książka, ebook Spotkanie z klientem

Spotkanie z klientem

Wybierz wersję:

  • Autor:
  • Ocena:
    (5.86)
  • Rodzaj produktu: ebook (PDF)
  • Liczba str.: 145
  • ISBN: 978-83-7701-029-79788377010297
  • Wydanie: 1, 2010
  • Wydawca: Złote Myśli
  • Wysyłka: Natychmiast!

26,70 zł

Kup teraz

26,90 zł

Kup teraz

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?

Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.

Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.

Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży

Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
zyski, to właśniprzygotowaniee w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.

Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak
skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową.Uścisk Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.

Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.

 

Dla kogo jest ta publikacja?

Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:


Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?

„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.

Sprawdź opinie

Zobacz, co o naszych produktach mówią inni

Uważam, iż zakupiona publikacja jest dobrym i przydatnym podręcznikiem dla osób chcących pozyskać wiedzę z zakresu sprzedaży pomiędzy: Firma (Pracownik) - Klient. Książka napisana w sposób łatwy do przyswojenia na podstawie doświadczeń autora, w których podane są cenne uwagi.

Karolina Morawska, magister

Polecam, audiobook zawiera wiele wartościowych porad

Anna S., Właściciel firmy

Podstawy dla osób zaczynających pracować w sprzedaży, niezależnie od branży. Dla osób bardziej zaawansowanych powtórzenie podstaw. Jasny, czytelny, w prosty sposób przedstawia techniki sprzedaży.

Marta, pracownik

Książka pisana ambitnym tekstem, ale nie spełnia oczekiwań osoby już doświadczonej starającej się uporządkować swoją wiedzę

Krzysztof, doradca finansowy firmy Phinance

Artur Wojciechowski świetnie pokazuje jak w bardzo naturalny sposób mogą odbywać się spotkania z nowymi klientami, wystarczy zmienić swoje nastawienie z "polowania" na chęć dawania siebie innym ludziom i zauważania ich problemów. Zarobek musi być zawsze na drugim miejscu.

MAREK, Marek Suski

Na co czekasz?

Kup teraz

Książka Spotkanie z klientem